nedjelja, 10.09.2006.

!?


Bok,ljudi!Kaj ima?
Evo kod mene sve super,osim kaj nam je Vlašićka za utorak uvalila inicjalni iz matiše.
Dvojka je realno očekivanje!Ugl.vjerovali ili ne,ja,netalent za matišu,koji je imao 3 prošle godine,je uspio dobit 5 iz zadaće!!!
Istina,zadaća je bila prepisana iz rješenja,al nema beda!
Kad samo već kod škole,užasno mi je....hnos je krimalan....mislim,ne bi bio tolko loš da sjedim s normalnim ljudima u grupi,a ne s debilima!
Petak sam jedva preživio...pod povijesti sam dva sata igro križić-kružić...
Osim toga sve je super...
Sad ću si kupit nove tenke(adidaske)za tenis i robu za tenis,novi mob.definitvno samsung klizni..pitanje je...sgh-e370 ili sgh-d600...
Vidit ću još....moram ić kupit još tenke za tzk..skoknut ću do pitarela...to mi je najbliže!
U subotu sam napokon izašo van....bio sam s bivšim osmašima...Sutra imam fiziku,kemiju i biologiju...Užas!
Nadam se da ću preživit do četvrtka jer idem na DINAMO-Auxerre!!!Jedva čekam...samo se nadam da će me Vlašićka pustit s matiše,a ta su očekivanja ravna nuli....a onda ću markirat!Jedan neopavdani više-manje!Vjerovatno ću na istok,jer je vjerovatno za sjever rasprodano...
I,da jeste gledali Big Brother...ja nešo malo danas....joj,svi su mi debilni..najluđa mi jeona Jameisy...e,ovo je već odavno postalo dosadno...
Bolje idem ja....Ajde čujemo se za kojih 5 dana otprilike...pozzz!

- 23:16 - Napiši nekaj ( 9 )- Isprintaj - Lojtrice

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©