četvrtak, 07.09.2006.

Novi blog!

Bok svima!
Evo,ja opet otvorio novi blog...imo sam ih prije dosta,al sam ih sve izbriso...
Ugl.to je sve o novom blogu...

* * *

Otkad je počela škola sve je sjebano...
Dobro,ovih prvih par dana je zajebancija,al poslije smo najebali
Jedva čekam srednju....svi bivši osmaši kažu da im je mrak u školi i da su ljudi većinom totalno skureni!
Blago njima!
Raspored nam je užasan,pogotovo petkom...
Kem,bio,fiz,mat,eng i pov!!!
I još u pon pišemo inicijalni iz matiše!
Radimo po nekom jebenom knosu il hnosu(ne znam točno)!?
Imamo grupno ocjenjivanje,a ja na nekim premetima moram bit s Meašićem u grupi....
Već vidim puno sulja...
Idem sad brzo van pa mi se ne da više pisat
Ovo je bilo samo za početak
Pozz


- 17:43 - Napiši nekaj ( 30 )- Isprintaj - Lojtrice

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©