Free Site Counter
Free Site Counter


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

evo jedna mala slikica koju niko nesmije vidjeti
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...pay the cost to be the boss.....

22.06.2007., petak

....i gotova škola......

...evo mene napokon s postom u kojem piše nekaj.....evo ostao sam sam doma...iako su se starci zadnji čas sjetili mene nagovarati da idem s njima na more....ziher mi se dalo ić.....i tak oni su sad dole...heh...a ja sam tu....aahaa
....e da, jučer je bio zadnji dan školske.....i dobro je bilo.....išli mi i na bundek i na jarun....i dobro je bilo.....i još jednom....i dobro je bilo...
nakupali se mi....i meni je još od bundeka ostalo malo vode u lijevom uhu....jebote....
....ugl. ja zadovoljan sa školskom....uf..kolko sam se trudio ovo je i više nego dobro....nemam popravni..a da ja na popravnom...nemoj me nasmijavati....ahhahahaha...i prošo sam s 4...osim ak smo i žganjer i ja tak glupi da ne znamo prosjek izračunati....
i sad sve je super....imam ljude, tj. frendove koji me vole....i sve je to super....ali jedno ne valja uopće....a to je da je bač pao.....tak da će sljedeće godine bit skroz drugačije.....
aj neda mi se više pisati....tak da ono javim vam se još...
pozz baču i nek se drži....pozz žganjeru, idi, dori, moniki, antoniji, periću, šolji, smilji, mihaliću, čegiju brcu i hrcu,nini, moreni,memiju, liriji i ostatku razreda....i pozz mojoj bebi kojoj sutra idem na nastup i svima ostalima koji me poznaju i koje ja poznam i mojima iz bistre...ajd ljudi uživajte...brijem da sam opet zaboravio pozdravit nekoga pa ga molim da se ne ljuti....
I DA, BEBA BEZ BRIGE, ŠTAFETA SLIJEDI NA OVOM ISTOM POSTU ČIM ĆU IMAT VREMENA DA RAZMISLIM KOJIH JE TO 5 STVARI O MENI KOJE ĆU NAPISATI

- 11:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ma najzanimljivija pojava ovoga trenutka na zemaljskoj kugli...najiskrenije vam kažem da ćete umrijeti od zamiljivosti..al svi moramo umrijeti tak da slobodno čitate ovaj blog..
Ma zaje**no s****e (ovo je kao cenzurirana verzija za mlađe od 135 godina)
i, G-Unit!!!
konobar, jesam ti reko da ostaviš čaše?......
nek se vidi kolko smo popili pičk* ti mate**na
budalo....
evo sad sam pristojan..... aHa.... nema kaj.. barem na blogu ak ne ovak.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us