Ceca i arkan upoznavanje - Rijeka

nedjelja , 16.12.2018.

Article content










Dating Site: Ceca i arkan upoznavanje






Ovde piše Mirko Kodić, Šaban Šaulić, Zdravko Čolić, Davor Popović, Oliver Dragojević, Oliver Mandić, Željko Ražnatović, onda razni glumci, i tako. Pre svega je zaslužan gospodin Bog, onda moj otac koji se bavio muzikom. Da li su to muslimani, Hrvati...



ceca i arkan upoznavanje

Svi smo pomagali na neki način da Ceca bude to što je danas. Majka mi je dala neku kiflu i još nešto što je bilo u kući, nešto para... Kada završimo to idemo na kocku.



ceca i arkan upoznavanje

Article content - Ako je tako mislio, nije se prevario.



ceca i arkan upoznavanje



Maxovizija 01.05.1996. // Ceca i Arkan
Dok sam spavao u pošti nisam imao za hranu, tu sam se hranio sa poštarima nekoliko meseci, ali sam upoznao neke jako bitne ljude u mojoj karijeri, za tih nekoliko meseci. U svakom intervjuu koji ste dali isticali ste ko je zaslužan za vaše početke i uvek ste pominjali ime Šabana Šaulića, ali vas su ljudi slušali i cenili i pre toga. Majka joj je bila učiteljica, otac joj je isto u školi radio. Nisu imali, bili su siromašni. On je imao prijatelje širom Jugoslavije. Ja ništa to nisam radio da bih folirao nekim mojim gestovima i trikovima na harmonici. Oni su me na neki način zgrabili, hteli da mi pomognu. Moj prijatelj je i dan danas Azis Aliku. Imao sam tu sreću da mu sviram i na svadbi.

[Video chat zene|Uljana rotkva po kisi|Dame koje traze partnera]






Oznake: article, content

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.