ponedjeljak, 21.08.2006.

.....odgovor glupom komentaru....

namcorNe znam tko je to napisao, ali taj koji može srat ovako na blogu, evo baš mi se gadi... ako uopšte ti nešto smeta, a šta se niti u ovom slučaju tebe ne tiče, mogao bi mi to reč u facu....dragi moj mene to nije uopšte dirnulo, samo trošiš svoje ''blaženo'' vrijeme. Koj kurac tebi smeta šta ja pišem stihove u ovakvom stilu, pa ako se ja tako osjećam u tom trenutku sigurno zbog jedne budale neću prestat da pišem onako kako se osječam. Ja barem ne govorim laž kao ti, jer ako si mi'' prijatelj''lud... kako si se i potpisao, onda ne biš srao po mom blogu, nego kako sam već rekla , to biš mi reko u facu.......Stvarno se čudim kakvi ljudi mogu okrutni biti, i osuđivat, a da niti ne znaju o čemu govoremad......A što se tiče invalida, ma daj molimte di si to našo, prije se ti gubiš takvim komentarima.....ne želim glupe komentare po blogu, zato ću ga i obrisat.....A ako si faca onda biš se i potpisao....... jebem te glupogheadbang... da mi je samo znat tko si...jooooj....roflpuknucu

- 13:58 - Leave me here... (11) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>