Sex shop banja luka - Datiranje za seks

nedjelja , 23.12.2018.

Sigurno online plaćanje karticama uz Raiffeisen ePay










Click here: Sex shop banja luka






Lijevo police sa igračkama i smicalicama u obliku muških i ženskih skrivenih tačaka, bujnih grudi, utegnutih gluteusa. Ipak takav rasan jebač teško se nalazi u Banjoj Luci. Prvo sam kitom prelazio preko njegove rupice, sto ga je dodatno izludjivalo. U šali voli reći, da sam žensko odmah bi me ženio i vodio kući… Ne mogu reći da sam zaljubljen, ali uživam u Z i svakom njegovom dodiru.



sex shop banja luka

Na podu, stolici, krevetu, tuš, njegov kurac nije izlazio iz mene. I kada su odlučili da zatvore, kada su se 'rastalili' među sobom i kada sam ponovo imao radnju, htio sam da otvorim krojački salon. Takođe možete obogatiti svoj erotski život sa raznim erotskim uljima, kremama za potenciju, lubrikantima, uljima za masažu i uljima za oralni sex.



sex shop banja luka

Sigurno online plaćanje karticama uz Raiffeisen ePay - Najjeftinije su sedž-zezalice od pet maraka, poput drvenih otvarača u obliku penisa. Jednu vecer moji roditelji su krenuli negdje u goste, a pred sami njihov dolazak Armin je svratio kod nas, bio je u prolazu.



sex shop banja luka

Kada pogledam iza sebe, zaista imam dobro seksualno iskustvo, bilo je dosta muškaraca, različih godina i želja. Moj najdraži jebač, nemam odgovor na to pitanje, jer svaki ima nešto posebno?! Evo par redova o jednom od njih: Kada smo se upoznali, u njegovim očima bio sam dijete. Pa i jesam, on 38, a ja tek 20 godina. Za te godine već sam imao dovoljno sekusalnog iskustva i to je ono što je održalo naš odnos i razvijalo ga. Ljubavi nije bilo, samo sirovi seks, naravno kada se nađe vremena. Viđali smo se, burtalno me karao na svakom ćošku. Ipak takav rasan jebač teško se nalazi u Banjoj Luci. Najbolji seks smo imali na Bledu, ljeto prije 8 godina. Nakon što smo stigli u hotel, uslijedilo je maratosnko karanje. Na podu, stolici, krevetu, tuš, njegov kurac nije izlazio iz mene. Posljedica svega bol u analnoj zoni. Valjda smo prešli granicu. Ulazio je u mene svakim milimetrom, njegovih 19 cm je punilo moju uspaljenu guzu do kraja. Od njega sam naučio kako da muškarcu dajem maksimum u krevetu, jer pasivan može biti svako, ali se jebati ne zna baš svako.



Sex Shop BiH
Ta tajna sam ja, u shemi smo već tri godine. Pusa iz Dubrovnika, od Z i mene. Zapravo se ni ne sjecam kad i kako je sve pocelo. Na faci mu se vidjelo da mu nije prijatno isprva, a meni je u glavi bio strasan pritisak. Prvo sam kitom prelazio preko njegove rupice, sto ga je dodatno izludjivalo.

[Zadarski list oglasi stanovi|Licni oglasi halo oglasi nis|Cure za dopisivanje hrvatska]






Oznake: sex, shop, u, Banjaluci:, sve, je, To, sinko, moj, posao

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.