27.11.2006., ponedjeljak

prvi kalitetni post :D

Bok ja sam jura....a ja kruno...mi smo smetlari...:)...salu na stranu......
mi imamo 15 godina....i jako smo zgovni...s naglaskom na zgovno:)....
ja jura se perem sa spuzvom bobom...a kruno sa adidasom...(zapravo
ja kruno se ne perem....)...mi volimo: borisa barica (risbo) jer mu smrdi
s usta... davida vukovica (wukas) jer je gnoj...jana martinjaša (varkraftać)
jer je antitalent za warcraft...tomislava zvonareka (zvonarčica) jer je budala...
nevena drabica (darabićka) jer se je rodil u septičkoj jami....mi smo
jednostavno neodoljivi...svaki na svoj na(tvrdo č)in :D...ovaj blog je
inace posvecen spuzva bobu jer je on kul i ljep...nas uzor je spuva bob....
spuzvin najbolji prijatelj je patrik pa je zato i nas....patrik je zvijezdača...
i to kul zvjezdača...ko negleda boba spuzvu nije kul..i zato se svako
jutro u subotu i nedelju diknite u jutro(neznam kolko sati:D)da biste
gledali spuzvu boba skockanoga...imamo mi jos uzora ali nam je najveci
spuzva bob...također imamo i punoooooooo jakooooooooooooooo dobrih
prijatelja i prijateljica....a sad VAS napustamo i odlazimo u svoje divljine...
volimo vas..i bas ste kuuuuul....pusaaaa...i komentirajte:D...punoooo
Photobucket - Video and Image Hosting

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.