...::don't close your heart::...

subota, 31.03.2007.

..drugi dizajn..

evo ja sam opet promijenila dizajn,,naughtynut...hehe...ovaj sam imala na jednom starom blogu pa mi se sad vratilo sjećanje...al ugl. da vam kažem HELLOwavemahkiss...pa kak ste mi...vidim niste se pretrgli od kommm al svejedno oni koji su mi ostavili HVALA NAJBOLJI STE......e da...ovaj mi je tjedan bio kaos...bila sam stalno u školi za onaj neki glupi časopis ..tek smo ga jučer dovršili...hehe....ali ima nešto jako dobro...dobila sam nove starke...hihi..cerekyessmijeh...kao neke izblijedljelo sive....sweet...joj kak su mi fancy.....al sad hoću nosit one stare crvene dok još mogu al stalno hoću one...evo mama mi stalno govori kak se njoj ne sviđaju..kak su joj ljepše crvene i te neke fore....hih...danas sam se probudila s nadom da ć
u stić na spužvastog al nisam..a jbg....ugl. danas ja i moj dodo idemo do grada hwehwehwehwe.....hwih.....danutzujosmokinsmijeh........neznam što bih napisala...eto...odoh....bit će nekom drugom prilikom duži post.......aj byyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemahwavekiss

31.03.2007. u 10:45 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

nešto o mom dosadnom, napačenom životu....

JA
ja sam jadno i posve dosadno biće...zaizimam mjesto na planeti i uzaludno trošim kisik...volim glazbu a najviše him...ima još grupa koje volim poslušat...volim moju obitelj (u koju se uključuje i moja papiga),,prijatelje,,,životinje....moje starke....obožavam čitat (najviše knjige r.l.stinea)........volim žderat,,,volim čokoladu...moju dodu (naj frendica-prijateljska ljubav).....žvakače gume....praznike.......iskrene,dobre i poštene ljude......................ne volim krzno i sve što ima veze s mučenjem životinja,,školu,,učenje,,,narodnjake,,,umišljenost,preseravanje....sebičnost.....itd.....puno toga ja ne volim....


OVAJ BLOG JE::
-napravljen iz dosade,,a i da mogu pisat nešto što stvarno želim bez da moji frendovi to znaju...dakle,ovo je "privatan" blog....
-stvoren 24.3.007.
-jadan,bijedan i bezkoristan

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Mala Doris



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us