...::don't close your heart::...

ponedjeljak, 26.03.2007.

happy dizajn

hellooo..mahwave...evo stavila ja ovaj dizajn malo...baš mi je fancy..hehe neki sretan...smijeh...isprobala sam ih jedno 7 i na kraju se odlučila za ovaj al neće ni on još dugo potrajatnaughty...heh...da,...ja idem popodne u školu nažalost...pa sam se eto malo oslobodila za compom...heheh....neda mi se tražit papir da si zapišem šta trebam napravit (inače to moram radit jer sam totalno senilnalud) pa ću onda iskoristit ovaj post..nempjte se ljutit....dakle za danas:
-uredno prepisat pitanja za eng
-dz eng
-s bratom napravit neki textić
-isprintat neke slike
to bi valjd bilo to....pa i nemam ja toga baš puno...jeeeeeeeeesmijehparty....znam da neznate očemu se radi al to su sve sranja za školu....hih...bang....

da...i šta kažete na dizajn...??meni je baš sladak...sweet cereksmijeh......joj samo da nešt poručim doris:jučer je bilo suuupeeerrr!!!!hihsmijehcoolpartysmokin............ja bi sad trebala ić počet neš radit a tak mi se neda..hmmm...ma još ću malo...al neznam šta da vam pišem...dead...

baš sam si neka gladnanjami...moram ić nešt jest...oooo da...njam....eto tako meni bitno da sam se ja javila da vi znate da sam živa i da se ne brinete-lovac..smijehnut...........e da..još samo da stavim smajliće koje jako volim...mislim sve ih volim i ba su mi sweet al evo neki:
kissrolleyeseeknutnaughtydeadbangsmokinludnamcornjamismijeh.............baš su slatki ali hej vi drugi smajlići nemojte se uvrijedit nisam ni vas zaboravila...coolroflwinkyesnononomouthwashmadheadbanggreedyburninmadpartythumbupwavecerekblablablablazijevzalivenzujohrvatskamahpuknucu...a zapravo su mi i headbang,cerek,cool,burninmad,itd. među dragima......uglavnom ne želim komplicirat iako već jesam...ja vam sad odoh....byeeemahwave

26.03.2007. u 09:03 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

nešto o mom dosadnom, napačenom životu....

JA
ja sam jadno i posve dosadno biće...zaizimam mjesto na planeti i uzaludno trošim kisik...volim glazbu a najviše him...ima još grupa koje volim poslušat...volim moju obitelj (u koju se uključuje i moja papiga),,prijatelje,,,životinje....moje starke....obožavam čitat (najviše knjige r.l.stinea)........volim žderat,,,volim čokoladu...moju dodu (naj frendica-prijateljska ljubav).....žvakače gume....praznike.......iskrene,dobre i poštene ljude......................ne volim krzno i sve što ima veze s mučenjem životinja,,školu,,učenje,,,narodnjake,,,umišljenost,preseravanje....sebičnost.....itd.....puno toga ja ne volim....


OVAJ BLOG JE::
-napravljen iz dosade,,a i da mogu pisat nešto što stvarno želim bez da moji frendovi to znaju...dakle,ovo je "privatan" blog....
-stvoren 24.3.007.
-jadan,bijedan i bezkoristan

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Mala Doris



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us