...::don't close your heart::...

nedjelja, 25.03.2007.

DOSADA....

evo javljam se malo iz dosade...baš pričam s doris preko mobitela..ona ima besplano vikendom za pozive...da...hehe...stalno pričamoblabla....jučer smo pričali ujutro pa opet kasnije ...pa je onda došla do mene...pa je onda ošla..pa smo opet pričali jedno sat vremena...pa smo onda opet oko 23 h...pa tak do jedno 00:30...onda nam je t-mobile prekinuo...hehe..da....i eto neznam šta da pišem...evo da samo nešto poručim doris:DOBRO JE, IDEMnaughty!!!!Joj ja sam tužna zato što mi je već prošo vikend...ono već sutra škola..neeeeeeeeeee!!!!!!!!!moram još napravit neke glupe članke za eng...strašno...mislim mi moramo pisat ko neki novinari neke tamo priče još na engleskom....blesavo....joooj!!!!još su teme neke jadne i teške....moram još i napravit dz....da....ić ću sad to sve radit pa se moram oprostit s vamarolleyes....KOMENTIRAJTE!!!!BYE

25.03.2007. u 15:46 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

nešto o mom dosadnom, napačenom životu....

JA
ja sam jadno i posve dosadno biće...zaizimam mjesto na planeti i uzaludno trošim kisik...volim glazbu a najviše him...ima još grupa koje volim poslušat...volim moju obitelj (u koju se uključuje i moja papiga),,prijatelje,,,životinje....moje starke....obožavam čitat (najviše knjige r.l.stinea)........volim žderat,,,volim čokoladu...moju dodu (naj frendica-prijateljska ljubav).....žvakače gume....praznike.......iskrene,dobre i poštene ljude......................ne volim krzno i sve što ima veze s mučenjem životinja,,školu,,učenje,,,narodnjake,,,umišljenost,preseravanje....sebičnost.....itd.....puno toga ja ne volim....


OVAJ BLOG JE::
-napravljen iz dosade,,a i da mogu pisat nešto što stvarno želim bez da moji frendovi to znaju...dakle,ovo je "privatan" blog....
-stvoren 24.3.007.
-jadan,bijedan i bezkoristan

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Mala Doris



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us