Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 21
heii

stavite na 1:45
KLIK TU ZA VIDEO

Georg ima piercing ja jeziku?


Image and video hosting by TinyPic
čini se kao da je

KLIK TU ----> Adam Lambert kaže kako bi Bill bio njegov savršen dečko
i da bi rado izašao na spoj sa njim o.O

_____________________________________
21.- ''Prijatelji?'' – raširio je ruke u znak da me zagrli
- ''Prijatelji'' – potvrdila sam i zagrlila ga
- ''Ovaj.. Znam da je sebično od mene da tražim išta više.. ali.. samo bi te još nešto pitao''
- ''Reci'' – Klimnula sam glavom
- ''Ma, bolje ne'' – odmahnuo je rukom
- ''E sad kad si započeo znaš da mi moraš reći'
- ''A valjda'' – Slegnuo je ramenima. – ''Nije da bi te nešto pito.. Nego…''
- ''Nema veze što god, samo reci već… Nestrpljiva sam'' – Počela sam ispucavat prste na rukama
- ''Ajde ovako, zažmiri.'' – Napravila sam prvo neku čudnu facu, a onda zažmirila. – ''A ne, ne. Bolje ništa''
- ''A daaaj!'' – povikala sam – ''Mučiš me. Jako!''
- ''Ma bolje mir, naljutit ćeš se'' – Spustio je pogled
- ''A ako ti obećam da se neću naljutit?''
- ''Vidim da mi nećeš dat mira. Ajde onda'' – Stavio mi je ruke na ramena – ''Zažmiri prvo'' – Zažmirila sam. – ''Sad čekaj malo'' – Ostala sam tako sjedit.
- ''Hoćeš još danas??'' – Proškiljila sam na jedno oko – ''I zašto moram žmirit?''
- ''Daaaj! Nemoj gledat!'' – Viknuo je – ''Ozbiljno, ne gledaj. I žmiriš zato da bi se ja mogao skoncentrirat''
- ''Dobro, dobro! Evo žmirim'' – Prvo me je uhvatio za ruku
- ''Samo ostani žmirit, molim te''
- ''Aha'' – Promrmljala sam
Osjetila sam nekakvu toplinu blizu sebe. Kao da mi se približavao. Čula sam ga kako duboko diše, osjetio se njegov miris. Na tren kao da se odmaknuo, a onda sam ga opet osjetila blizu. Ponovno je stavio svoju ruku na moju i jače me uhvatio. Dok sam misli prebacila na njegov dodir ruke osjetila sam kako je prislonio svoje usnice uz moje. Odmah sam trznula i povukla glavu prema nazad na što me od uhvatio rukama i poljubio, osjetila sam njegov piercing na svom jeziku.
- ''Bill'' – zastala sam – ''Ne bi tre..''
- ''Samo još…'' - šapnuo je kada bi na kratko zastao – ''zadnji… put''
- ''Stani…. Bill'' – Pokušala sam se odmaknuti, ali me držao rukama za lice
- ''Evo'' – promrmljao je, primio me čvršće za lice, osjetila sam čvršći stisak usnicama i kako svojim jezikom dodiruje moj. Stao je, ali me još uvijek držao rukama za lice. Zagledao mi se u oči kao da gleda kroz mene i piercingom mi lagano prošao po usnici. – ''Sad se osjećam glupo'' – Spustio je pogled
- ''Obećala sam ti da se neću ljutit, ali drži se dogovora'' – Podigla sam prst
- ''Da, naravno'' – Klimnuo je glavom
- ''Usput, ovo je bilo dobro'' – Zagrizla sam se za usnicu da se ne nasmijem, ustala se i otišla po čašu sa vodom na stol
- ''Pa hvala'' – Ponosno se nasmijao
- ''Pa molim'' – Ponovila sam za njim još uvijek okrenuta leđima
- ''I možemo se kladit da si ustala zato što ti je neugodno i ne možeš me pogledat u oči''
- ''Da, Bill, neugodno mi je i zato furi iz sobe'' – Nisam mogla suzdržat smijeh
- ''Pa ne mora ti bit, prijatelji smo'' – udario je rukama o noge
- ''Prijatelji ne rade takve stvari'' – Otresla sam glavom
- ''Kakve stvari'' – Začuđeno je pitao
- ''Daj ne gnjavi me. Ne tjeraj me da kažem što?''
- ''Ahaaa! A misliš ljube se'' – Kako se samo pravio glup
- ''Da, Bill, to mislim.''
- ''Daj se bar okreni da razgovaramo, k'o prijatelji'' – Namjerno je izazivao
- ''Hoćeš me onda pustit na miru?''
- ''Daaaa!'' – Povikao je. Okrenula sam se, a on se već stvorio iza mene
- ''Evo, zadovoljan? Sad možeš ići''
- ''Tjeraš me?'' – Složio je neku pseću facu. Radio je najgluplju pseću facu na svijetu. Izgledao je kao pas koji te moli pogledom da ga pomaziš. Mrzila sam to jer onda nikad nisam mogla reći ne. Na to sam zažmirila.
- ''Da, tjeram te i ne želim gledat tu tvoju blesavu facu'' – Stavila sam mu ruke na lice
- ''A dobro onda'' – Uzadhnuo je – ''Idem. Kad me tjeraš'' – Razvlačio je riječi
- ''Da tjeram te, ajde više'' – Laganim koracima je krenuo prema vratima. Kako sam mislila da će otići nastavila sam svojim poslom. Okrenula sam se i počela slagati robu u ormar
- ''Al prvo čekaj da te poljubim za rastanak'' – Potrčao je prema meni i zgrabio me oko struka
- ''Bill! Daj!'' – Viknula sam, a on se nije dao smesti.
- ''Ajde jedan kisi kisi za rastanak'' – Navaljivao je . - ''Rekla si da sam dobar''
- ''Ma! Nisam, to je bilo samo radi reda'' – Opirala sam se
- ''A lažeš, lažeš! Dođi da ti dam pusicu ''– Nagnuo se prema meni, na što sam se ja sva izvila – ''A prijateljsku pusicu'' – Poljubio me u obraz – ''Zezam te'' – Nasmijao se
- ''Ne Bill, uopće mi sad nije neugodno, bježi van dok još možeš''
- ''A vid ju što je nešto opaka'' – Odmahnuo je nekoliko puta – ''Ajde idem, prijateljice'' – Na ovo sam okrenula očima – ''Vidimo se na ručku'' – Mahnuo je i izašao iz sobe

[…]

Ovoga puta sam na ručak ja kasnila. Svi su već sjedili za stolom i listali po meniju. Čekalo me prazno mjesto pored Toma, Georg i Gustav su podigli glavu samo kako bi pozdravili a onda nastavili listat i birat jela. Bill se me nije pogledao, cerekao se i gledao u meni. Tom ga je odmah odložio na stol i poljubio kada sam sjela. Pozdravio me i dao meni.
Čitavo vrijeme dok smo jeli Bill se smijao i cerekao. Svi su ga gledali kao da nije normalan osim mene jer sam znala o čemu je riječ, ali nisam reagirala. Nakon ručka naručili smo deserte u sobu. Ustali smo od stola i pošli se odmoriti. Tom je došao do mene i stavio ruku u moj stražnji džep.
- ''Ideš malo do mene? Usamljen sam'' – Stavio je donju usnicu ispred gornje, na neki svoj poseban način – ''Dosadno mi je…''
- ''Ajde, za tebe'' – Nasmijala sam se
- ''Mmm'' – Promrmljao je i poljubio me u vrat.
Bill je prošao ispred nas, samo što nije počeo skakati, bio je nekako sretan. Zacerekao se čim je prošao pored mene i odcupkao do vrata.
Došli smo u Tomov apartman, on je otišao do kupatila, a ja sam se smjestila na krevet. Vratio se samo u preširokim kratkim hlačicama.
- ''Užasno je vruće ovdje'' – Puhnuo je i legao pored mene. Stavio je svoju glavu kod mog vrata i ruku na stomak. Ostao je tako ležati i češkati me po stomaku. Na svaki njegov uzdah i izdah iznova sam se ponovno naježila. Primijetio je to pa me poljubio na što su mi se sve dlake nakostriješile. Okrenula sam se na bok prema njemu. Poljubio me u nos
- ''A daaaj.'' – Uhvatila sam se za nos. – ''Nemoj nos, gadan je''
- ''Ma baš je sladak'' – Maknuo mi je ruku sa lica i poljubio me. Za tren se našao na meni. Gricnuo me za usnicu na što sam mu ja usnicom lagano povukla piercing. – ''Idem nam do restorana uzeti nešto za popit. Vraćam se odmah.'' – Ustao je sa kreveta i izašao iz sobe. Već se zadržao neko vrijeme. Vidjela sam da mu je laptop uključen pa sam htjela na brzinu provjerit neki od svojih profila. Sigurno sam imala hrpu poruka. Nisam se čula sa najboljom prijateljicom otkad sam se odselila iz Hrvatske, a ni sestri se nisam javila otkako smo otputovali na Maldive. Privukla sam laptop k sebi i otvorila ga. Bio je otvoren mail inbox. U poruci je primio sliku neke cure. Mislila sam da je to samo neka od fanova jer nisam ju nisam prepoznala. Vratila sam se na poruke kako bi se odjavila, ali kada sam kliknula na back otvorila se poruka. Širom sam otvorila oči. Nisam mogla vjerovat. Tom je uletio u sobu i širom otvorio usta. Pogledala sam ga nekako bijesno, a on mene u čudu…


TO BE CONTINUED….

Image and video hosting by TinyPic
eo jedna prikladna Billova uz ovaj chapter ;)

Image and video hosting by TinyPic
i još jedna prikladna ;)

Image and video hosting by TinyPic
mmm cerek

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Do sljedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova
četvrtak, 08.04.2010. |01:39| Komentari (68) | On/Off | Print | # |