Freak Show:)

nedjelja, 27.05.2007.

Misteriji :/

Kako Tweety održava ravnotežu na ljuljački kad ima tako veliku glavu?

Ako su Popeye i Olive singl i nisu se nikad sexali...Odakle se onda stvorio Popeye Jr. i zašto toliko liči na Wimpy the Hamburger Addict?


Ako je Coyote imao dosta novaca da kupi na tisuće glupih ACME uređaja da ulovi Pticu trkačicu, zašto nije samo izašao i kupio si pečene piletine s pomfrijem i Colom?

Zašto Superman, Batman i svi heroji nose gaće odozgo hlača?


Kad razmislimo kako špinat djeluje na Popaja... Je li to stvarno špinat? Možda je to marihuana pomiješana s kokainom?


Kakvo to smeće pije sedam patuljaka da nakon 20 sati rada izlaze iz rudnika pjevajući, pokvarenjaci?!


Nije li Pink Panther prva gay ikona koja je masovno reklamirana?


Pink Panther – muško ili žensko? Operacija ili ne? Zašto je uvijek bez odjeće?


Zašto je Crvenkapica morala postavljati toliko pitanja prije nego što je shvatila da je bakica zapravo veliki zločesti vuk?? Je li bila retardirana ili slijepa ?


Zašto svi Disneyevi junaci nose bijele rukavice i imaju samo 4 prsta? Možda nam šalju poruku da postoje vanzemaljci?


Kako je Heidin djed održavao kolibu u švicarskim Alpama s malom penzijom?


Zašto Incredible Hulk uspije uništiti svu svoju odjeću osim hlača?
Jesu li od stretcha?
Ili je on samo JAKO malen ?


Zašto svi negativci žele uništiti planet? Gdje oni misle poslije živjeti?
IDIOTI!


I, zašto obitelj Kremenko slavi Božić kad su živjeli PUNO prije Isusa?

27.05.2007. u 19:29 • 3 okini komentarPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

MySpace Layouts

MySpace Layouts



SAMO SU DVIJE STVARI BESKONAČNE:SVEMIR I LJUDSKA GLUPOST!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Counter
Free Counter

Ono sto je proslo vise ne postoji, ono sto ce biti jos nije doslo. Pa, sto onda postoji? Samo ona tocka u kojoj se sastaje proslo i buduce. Eto, u toj tocki je citav nas zivot.
Lav Tolstoj



SStrange
AAstonishing
MMystical
YYummy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo sam ja smislila....zujo


Svijet je mali, ali pali. Kada se zapali onda odvali pa sve zasmrdi. Bacam rime samo tako jer mi je sve naopako. Kada sam bila mala pala sam na pod i odvalila kod pa mi sada fali jod. I tako sada živim u jadim bez jodim i samo prdim. Najbolja prijateljica mi je Kiki koja šiki i piki. Peša šiša kod Omiša moga miša bez fiša. Pali mi na pod i slomili kuk pa zato jedemo luk. Miomirisi se šire a mi živimo tiše bez piše. Jedne noći bez pomoći pala kiša i popiša nas. Kiša piša bez miša zato jer ovo nema nikakvog smisla. Stigli mi do kraja i pali na jaja. Ova rima došla do kraja jer mi nemamo jaja. Ja bila manijak i popila afrodizijak! Laku noć svima.
mah