< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music




Ovaj blog pišemo mi_wavenaughtyiwa i de:an...na ovom blogu možete naći nešt o našim zanimljivim (bar tak mislimo:)) životima...i o nama...vi samo komentirajte a ako mislite srati po blogu slobodno odf..tezaliven....hhe...pozzzz


ime: iwa i dejan
prezime: pongrac i orehovec
datum rođenja: 19.6.1991. i 2.10.1991.
škola: 1.b ekonomska (kc) i 1.b etš (čk)
hobi: rukomet a de:anu : nogomet, košarka
frendovi: tina, ana, mateja b., djemy, nikica, igor, boći, gogy, leea, tonka, dorina, telebarka...mahsmijehthumbup

kolko vas ima,jebote kolko vas ima.... <>

Hit Counter
Get a Hit Counter





DA VAM UKRATKO OPIŠEMO NAŠE FRENDOVE:
tina:isla samnom 8 god.u razred,otkaćena cura,purgerica(hhe),uvijek za akciju...jedna od mojih naj frendica
štrok:(kilja)dejanov naj frend,,a i moj...ah,,,legenda,kaj da vam drugo velim?!
ana:fora cura,ide u gimku u prelog,ternira rukomet,...
emina:cura zvana đemy,luda,otkaćena,..,
mateja:ide u prelog u školu,anina naj frendica,,,dejan i ja smo si super s njom
leea:trenira samnom(golman je),ide samnom u razred,sjedi samnom u klupi,trpi moje živčane ispade:))...
dorina:frendica iz kluba(igra pivota),naša doribellina,super curkka
telebarka:frendica iz razreda,,,s njom sjedim pod testovima,jer sve zna,,,,,ima puno naj prijatelja(citaj deckiju..
simon:dečko kojeg sam upoznala ove godine,..super smo si s njim.,,dobro igra nogomet:))

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

NAŠA ABECEDA:

A:adidas,ana
B:bekaći,boči,boki,bazeni
C:cepelin,chat
Č:čurki(deni),čokolino
D:dario,dorina,desert
E:ekonomska,emina,engleski
F:fič,fešta
G:glupost,gel,
H:hrana,
I:Igor,
J:janica
K:kino
L:leea,lea,labello,lopta,lob
M:mobitel
N:net,novac,nike,nogomet
O:orehovec,odjeća
P:puma,praznici,pongrac
R:rukomet,reebok,ročkas
S:sportaši,,scooter
Š:štrok,šminka,
T:tina,trapke,tenisice
U:us5,
V:valentinovo,
Z:Zagreb,
Ž:žvakaća,




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




PAR SLIKICA:
ewo ovo je beckham,,,meni najljepši čovjek na svijetu,EVO TAK BI VAM MORAL IZGEDATI MOJ SAVRŠENI DEČKO...Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by <br />
Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

ewo par slika koje si mi bas . . . ono . . .
MySpace

MySpace


myspace layout

myspace layout


image hosting file

image hosting file


Friendster images

Friendster images


image hosting file

image hosting file


blog layouts

blog layouts





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo



Image hosting

Image hosting





petak, 30.03.2007.

...

bokmah,,,da se javim...na državnom smo bili 4...užas..namcorburninmadburninmadbili smo 2 igrali v grupi,pa smo igrali protiv cetine za finale, i izgubili na sedmerce.headbangheadbangheadbang..onda drugi dan protiv umaga za trece mjesto...i kaj vec pretpostavljate,opet smo spusili 3,4 razlike...eek.ma...nemam rijeci...i onda proglasenje pobjednika,naj sedmorke...ja se nicemu nisam nadala,ejr nisam igrala onak kak znam..bang.igrala sam dosta lose,čak mi je i trener rekel da sam ne za prepoznati...da,ali...da nastavim ono od prije proglasenje najbolje sedmorke...prvo veli,marija zeljko lokomotiva najbolji golman..pa veli najbolje lijevo krilo,iva pongrac žrk podravka,a ja onak u soku odem tam naprijed , dobim tu nagradu,,,stojim tam...onak....u totalnom šoku zato jer sam ja to dobila,onak pogledam mariju,i ostale z ekipe,onak se smijem,,,bilo mi je totalllno čudno jer se tome nissam nadala uopce...ali supac...ja sam zadovoljna..smijehnaughty.hhheee...i tak....a sad u sri smo imali tekmu 2.lige protiv vinkovaca,tu u kc...i spušili smo...trener je bil lud,----.. ja sam se ozljedila...nazalost.rolleyesno..u 10 min mi je jedna usla s koljenom u mišič...i nisam mogla vise...fizioterapeutkinja me masirala,a mene je tak jako boljelo,kaj su mi suze same isle...onda jos veli da mi je mozda mišić pukel,,,užas...drugi dan odma neke terapije,magnet,ultrazvuk,slikanje,bolnica...i HVALA BOGU nije mi nist puklo,neg mi je misic samo jako natuceni...sad 10 dana nesmem nist,nist...svaki dan terapije...ah...sam kaj se oporavim,,,,inace ovak,nema bas nistz prevec novoga,,jos malo pa skola gotova,praznici,jupiiiii..partysmijehnjamithumbup..konacno malo slobode...danas idem doma u sv.mar...u pon opet u kc...joooj...u sub idem van nekam,mozda cak i danas odem....tak malo za foru,,,kaj bum doma....komentirajte nekaj,,,pozzz dejanu,štoku,tini,,ani,miloševiću,teelfonarki,jadanovićki...i svima ostalima,gibam..pozzzroflmouthwashnut



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.