< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music




Ovaj blog pišemo mi_wavenaughtyiwa i de:an...na ovom blogu možete naći nešt o našim zanimljivim (bar tak mislimo:)) životima...i o nama...vi samo komentirajte a ako mislite srati po blogu slobodno odf..tezaliven....hhe...pozzzz


ime: iwa i dejan
prezime: pongrac i orehovec
datum rođenja: 19.6.1991. i 2.10.1991.
škola: 1.b ekonomska (kc) i 1.b etš (čk)
hobi: rukomet a de:anu : nogomet, košarka
frendovi: tina, ana, mateja b., djemy, nikica, igor, boći, gogy, leea, tonka, dorina, telebarka...mahsmijehthumbup

kolko vas ima,jebote kolko vas ima.... <>

Hit Counter
Get a Hit Counter





DA VAM UKRATKO OPIŠEMO NAŠE FRENDOVE:
tina:isla samnom 8 god.u razred,otkaćena cura,purgerica(hhe),uvijek za akciju...jedna od mojih naj frendica
štrok:(kilja)dejanov naj frend,,a i moj...ah,,,legenda,kaj da vam drugo velim?!
ana:fora cura,ide u gimku u prelog,ternira rukomet,...
emina:cura zvana đemy,luda,otkaćena,..,
mateja:ide u prelog u školu,anina naj frendica,,,dejan i ja smo si super s njom
leea:trenira samnom(golman je),ide samnom u razred,sjedi samnom u klupi,trpi moje živčane ispade:))...
dorina:frendica iz kluba(igra pivota),naša doribellina,super curkka
telebarka:frendica iz razreda,,,s njom sjedim pod testovima,jer sve zna,,,,,ima puno naj prijatelja(citaj deckiju..
simon:dečko kojeg sam upoznala ove godine,..super smo si s njim.,,dobro igra nogomet:))

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

NAŠA ABECEDA:

A:adidas,ana
B:bekaći,boči,boki,bazeni
C:cepelin,chat
Č:čurki(deni),čokolino
D:dario,dorina,desert
E:ekonomska,emina,engleski
F:fič,fešta
G:glupost,gel,
H:hrana,
I:Igor,
J:janica
K:kino
L:leea,lea,labello,lopta,lob
M:mobitel
N:net,novac,nike,nogomet
O:orehovec,odjeća
P:puma,praznici,pongrac
R:rukomet,reebok,ročkas
S:sportaši,,scooter
Š:štrok,šminka,
T:tina,trapke,tenisice
U:us5,
V:valentinovo,
Z:Zagreb,
Ž:žvakaća,




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




PAR SLIKICA:
ewo ovo je beckham,,,meni najljepši čovjek na svijetu,EVO TAK BI VAM MORAL IZGEDATI MOJ SAVRŠENI DEČKO...Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by <br />
Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

ewo par slika koje si mi bas . . . ono . . .
MySpace

MySpace


myspace layout

myspace layout


image hosting file

image hosting file


Friendster images

Friendster images


image hosting file

image hosting file


blog layouts

blog layouts





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo



Image hosting

Image hosting





utorak, 20.03.2007.

tuŽan postić--------

neznam kaj da napisem,tuzna sam ali znam da ce sve to proci,naravno u pitanju je >looove<puknucuheadbang...vecina zna zna zakaj sam takve volje,i bas mi je drago kaj me razumiju...to mi jaaako puno znaci,kaj me tjese i ohrabruju(thanks maji,dejanu,mariji,tini,dori,leei....smijehthumbup)ni sami neznaju kolko mi sad u ovom trenutku mog zivota to znaci...i ovo pisem za ljude koji me stalno ispitivaju,evo vam tu pa citajte da ne moram svakom posebno objasnjavati,i ovi ljudi koji inace imaju nekaj protiv mene moru mi to slobodno reci a ne mi iza leđa govoriti nekaj,ko da sam prate moju gresku pa da to ondanamcorlud prokomentiraju,takvi ljudi mogu odjebati od mene,takvi ljudi nisu vrijedni mog prijatejstva...valjda je dosel red i na mene kaj mi na sve savrseno u zivotu,imam sve i onda nekad neznam to cijeniti(mislim opcenito na sve),tek onda kad nest izgubim onda ja shvatim kakvo je to imalo znacenje za mene,.,.vec sam puno toga dozivela v zivotu ali isto tak jos i puno toga moram,svjesna sam toga,ali bilo kaj da se dogodi uvjek budem ostala takva kakva jesam,necu se promjeniti,uvjek cu biti nasmijana,sretna,pomalo luda,brzopleta..uvijek cu ostati svoja,nijedna osoba ne moze unistiti ili promijeniti moj zivot,uvijek se moze bez te osobe kolko god da ti bilo tesko...samo treba vjerovati,i biti uporan...mozda mao previse filozofiram ali trenutno sve to sjecam,tj.neznam ni ja sama kaj osječam,neznam dal sam sretna,tužna,neznam,,svi su mi ovi osječAJI nekak strani jer jos nikad tak nekaj nisam dozivela...ali za sve postoji prvi put...aj das malo pozitivnih misli,hhe...sutra idem na državno prvenstvo kadetkinja u sinj, idemo u sri u 11 ujutro jer navecer moramo tamo odradit nrki trening,da se prilagodimo dvorani,svemu...jedino me to sad u ovom trenutku veseli,moramo se plasirati među prvih 4 ,,a ja imam jos jendu zelju koju cu pokusaati ostvariti,hocu upasti u naj sedmorkusmijehsmijehsmijeh...trudit cu se da uspijem,,,i cim vise komentara.pozzzz svima koji me znaju.pusichhhhhhhh



| komentari (20) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.