Image Hosted by ImageShack.us

MIR ZAJEBANCIJA I TOLERANCIJA

subota, 12.03.2005.

kada bolje razmislim, neke priće su i imale smisla!!!!

još sam jedini ja mogao sa njim popiti piće. svi ostali su bježali od njega, kao putnici bez karte od konduktera. tolike je gluposti prićao da to nije bilo normalno. srao je o pederima i židovima. vikao je da su to dva najjaća lobija na svijetu.
poslije toga bi drmnuo malo vode , zapalio bijeli walter i nastavio trabumjati gluposti.
uvijek usred priće bi zastao i počeo nabrajati sastav crvene zvezde iz 90-ih, ili nk "zagreba". u svakom nabrajanju bi stavio sebe kao napadaća. uvijek je pričao kako je on bio vrhunski boksač, divio se damiru škari i pomalo komentatorski mi nabrajao.
-prvak jugoslavije,
-prvak balkana,
-vice prvak europe,
-treći na olimpijadi, uh da nije bilo onoga ševčenka iz sssr gdje bi škaro bio. na kraju te priče se zamislio, pa mi još samo kratko dodao.
-jel ti znaš kakav je hitler imao hendikep?
-ne znam , kakav? rekoh.
-pa imao je hendikep što se ja nisam rodio 1920, tako bi 1941 imao 21 godinu. da mu kažem adolfe!!!kud na rusiju u devetom mjesecu ?!!!.
tu je popio svoju vodu do kraja, ugasio cigaretu i otisao tražiti novu žrtvu........

- 16:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>