Image Hosted by ImageShack.us

MIR ZAJEBANCIJA I TOLERANCIJA

ponedjeljak, 28.02.2005.

perači mozgova!!!

dosta je bilo pjesama i sala, to masa ne pusi. masa pusi depre i sranja.
pogotovo ako su americka, a lijepo jedan stih govori "metar moga sela amerika cijela". dodjela oskara je popracena kao da su ubili busha.svi pricaju o tome. koliko je tko dobio oskara!!!. ma jedu mi kurac. prodaju nam taj svoj film, kao veliki proizvod.marketing cisti marketing.jeste li znali da se može manipulirati ljudskim umom serviranjem informacija? niste, pa pogledajte bilo koji njihov film!! nisu loši, ali su opasni!! prvo nam prikazu americku zastavu, pa onda svog vojnika(svjetski policajac), onda dolazi na red malo nju jorka i tih sranja. do kud je doslo da kad izgovoris krivo neku rjec na engleskom ispadas smijesan, ali oni se niti ne trude pogoditi nase prezime i to je normalno. nikada nisam cuo da su tocno izgovorili kukoć, ivanisevic ili šuker to njih ne jebe. treba cuvati svoj jezik, a ne ga prodavati izmisljenom narodu. majku im jebem. npr francuz ti nece progovarati puno engleskog, ali zato smo se mi prodali za male pare, eto do tud je doslo.


- 23:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

pitate se gdje sam
brdo iznad lovrana
pijem dobro vino i motam djoju
gledam kvarner i jebe mi se zivo
jer moj je mir ipak prvotna stvar

- 14:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 27.02.2005.

duboko u tebi
možda sam ostavio trag svjetla
u noći između zidova
ni svi dobri ljudi
ni svi oni koje znaš
ni bijeg od samoće
u koju se povlačiš
(kad provali očaj)
jedva da su dovoljni
pred surovom snagom
krajnjom i konačnom

- 17:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

dajj

pricao mi buki sve iz prve ruke. sa frendovima iz kluba otisao na piće. zarundali. napojili se ko deve. nije bilo dobro. i sjeli oni u auto i krenuli doma, njih pet naime. u autu se osjetilo alkohola da bi se i trijezan napio. zaustavi ih policajac i pita bukija:
- jesi sta pio?
-jednu pivu! kaze buki, a frend koji je sjedio iza samo doda:"i ja cu jednu"

- 13:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 26.02.2005.

kakvo je vrijeme doslo

kakvo je vrijeme doslo da je i moj frend dujma zabio gol.
svaka cast frendu, jos da ste i dobili.
skoro da i zaboravim sve najbolje.
koliko li ti je ono 24?

i jos nesto kada frend zabije, kao da sam i ja zabio........................

- 17:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

jebes cigaru

Vracao se coro pjesice iz saloona kuci . i po obicaju se napio ,pa nije znao kud udara. Negdje na pola puta stane da pripali cigaru. posto je puhao vjetar on se u jednom trenutku okrene na drugu stranu da bi mogao pripaliti. i tako nastavi ici, pa se ponovo vrati u saloon.

- 13:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 25.02.2005.

j.b.s care

kada gledam na ti vi
i kada čujem iz prve ruke
kako kondom glavu čuva
i kako kancer više niko ozbiljno ne fura
jer svi su prešli u sidaše

- 20:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

eskort dama:1000 kn
eskort ford: 100 000 Kn
nocni izlazak:400 kn
Nocna lampa: 100 kn
citati blog spojeneobrve: Neprocjenjivo!!!!

Neke stvari se ne mogu kupiti novcem, za sve ostalo tu je Master Card.

hvala svima koji citaju blog!!!
malo vas je malo vas je pickice!

- 16:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

da, da

da je lijepo biti jak u krevetu i na pištolju
to smo čuli je l' da
a da je lijepo prevariti glupljeg od sebe
i to smo čuli je l' da
a gledati trunku u tuđem oku
a ne vidjeti balvan u svom
i to znamo je l' da
a da je hrabrost braniti sebe od drugog
a čojstvo druge od sebe
e to...
loše loše
msp

- 14:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

jucer navecer

zvone,fico ,alic i ja zaputili se u tresnjevacku noc.
kruzili smo autom.
imali smo volan mogli smo gdje smo htjeli. popili cugu i dalje kruzili gradom. dovikivali nekim simpa curama. zavrsili s njima na cugi broj 2.
bila je to talac situacija, nas smo 4, a njih dve.dvojica vise-.cure su imale pusacke usne i mi smo to htjeli isprobati, fico ne odustaje, zvonetu ne pada na pamet, alic i ja se vec vidimo na njima.nitko nece odustat da ode. kuzimo da nece dobro. uzimamo broj, odlazimo.
neka kombinacija ce vec biti.

- 09:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.02.2005.

neke poderane ulice
bljesak mokrih tračnica
prvi tramvaj preko trešnjevke
sjaj u tvojim očima

- 20:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

smrt fasizmu sloboda-rad 2:1

Kako se zove vas orkestar?(pitanje je postavljeno grupi Cigana sa plehanim
instrumentima)
Djudi.
Zasto?
Zato sto smo svi djudiste.

- 15:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ja se zovem štulić džoni (hvala)
iz plemena starih azra
što za ljubav glavu gube
i umiru kada ljube

- 14:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

azra

"hej djevojčice koje ti je ime
dođi ako stigneš večeras u blato
moje društvo tamo maligane slaže
tuče glupe spike al' glavno da ne laže

reket roll iz šume striborove
iz magle smoga
šume striborove
ruži do boga
šume striborove
ljudi su samci
šume striborove
defloranti samoupravci

hej djevojčice ne ljuti se na me
da sam zbilja frajer rekao bih ti baby
medicina ekonomija su mamci
bez diplome nema perspektive za te

reket roll iz šume striborove
iz magle smoga
šume striborove
ruži do boga
šume striborove
ljudi su samci
šume striborove
defloranti samoupravci

hej djevojčice kakva divna slika
grad iskidan na tisuće djelića
koji kruže ruže tulumare
traže smisao
slijede svoj trag

reket roll iz šume striborove
iz magle smoga
šume striborove
ruži do boga
šume striborove
ljudi su samci
šume striborove
defloranti samoupravci "


j . b .štulić





- 09:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

kako ide posao

"Bio je dobar sin, i kao i svi dobri sinovi, veoma je volio svoju majku. U stvari, on je tu zenu naprosto obozavao.
Pa ipak, nije mogao da vodi ljubav sa njom. Bar ne dok je njegov otac sjedio i gledao.
Ustao je iz kreveta i ogrnuo bade-mantil, pokrivajuci svoju golotinju. Kada je izlazeci iz sobe, prolazio pored oca, cuo je kako mu stari dobacuje: Stani, Edipe, iskompleksirani jebacu."

Irwin Welsh (Acid House)

-kako posao?pita edip sizifa.
-ma jebi si mater! vrati mu ovaj

- 00:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 23.02.2005.

remzo po ko zna koji put

jedan dan remzo upada u okupljaliste klosara i baca nekakve kljuceve.to su bili kljucevi novoga porschea cabria. mi se nismo snasli jedno deset minuta.
pa od kud ti remzo?
di si ga nabavio?
ali on se samo smijao i govorio:" a vi mislili klošar".
dosao je red da nas remzo i provoza, i tako ko ce prvi nego autor ovoga bloga.
i tako ja i remzo sjednemo u ganc novi porsche .
remzo kao da me zeli ocarati odmah spusti krov.
vozimo se tako mi jarunom, remzo ga stavlja u crvrno non - stop.
gledaju nas svi, i cure i babe i muski i zgrade i nebo, svi.
i tako konacno mi stanemo na semaforu, a pored nas se zaustavi fiat tipo koji se raspada. covjek iz fiata nam nesto mase i spusta prozor.
-oprostite ! kaze remzi.
-imate vatre? htio je pripaliti cigaretu.
-nemam! kaze remzo
-kako nemate, pa pogledajte kakav auto imate, pa mora u autu biti negdje upaljac!
remzo mu je samo kratko odgovorio.
-neznam di stoji , sad sam ga ukrao.

- 20:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 22.02.2005.

isao frendu tetak iz zagorja kupit auto. molio me frend da idem sa njima.
bilo mi mrsko, al pristao.
-sta ide kupit?
-a zagrizao je za ladu, sta ja znam zasto.
i tako mi docekali tetka. pravi zagoerc. mi ga nagovarali na opela , fiata, neke male aute za samo malo vise para, ali tetak nece niti cuti.
-rus je rus. kaze tetak, taj ne staje u njemu si siguran.(vozi sigurno, vozi tenk).
i tako mi otisli u ladin salon. tetak usao unutra, mi ostali vani.
dolazimo mi nakon desetak minuta , a tetak nakon sto je razgovarao sa trgovcem ponosno naslonjen na crvenu ladu i govori.
-servo,centralno, odbojnici u boji, imas kaj za reci ha ?
nama nista jasno, a on nastavlja u istom ponosnom tonu onako naslonjen na ladu.
-grijaci sjedala, brojač okretaja, direkt ubrizgavanje goriva.
-ha imate kaj za reci?
slijedi mala stanka od pet sekundi i zavrsna rijec,kojoj se dan danas smijemo.
- nisu ni oni spavali , dok su drugi napredovali!

- 23:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

tata

tata se vratio jaci nego ikada!!!!

- 21:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

jes

danas u birtiji nista novo, skupili se svi klosari kvarta.
i normalno na kraju upada i on. remzo.
"klošari vani napadalo metar snijega, a nitko na kavu nije dosao sa lopatom. da se to malo poćisti" kada je to izgovorio, tek je onda mirno sjeo.nakon tri minute ulazi neka djevojka, sto je za nasu birtiju rjetkost.
nije niti usla, a več se neko zadero: "oš se jebat protiv mene?!".
djevojka je skoro povratila i odmah otisla.
ja sam si u sebi mislio super jos ste jednu otjerali.
samo da nas ne proglase gay klubom.

- 17:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

trazim zenu

nisam vam rekao da trazim curu, ako se neka prepozna nek se javi...................


da mi ne bi naharali na stranicu one feministkinje iz udruge babe, ovo je sala....................

- 14:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.02.2005.

haris

bas sam nesto bio jeo, kada zazvoni telefon.
zove fico.dal ja gledam harisa na tv-u.
brze bolje prebacuje i ne vjerujem,
haris đinovic sakom i kapkom.
kada su pustili neke njegove snimke sa koncerta , mobitel mi dojavi da sam primio poruku.
dvije u istom trenutku. to mi se jos nije desilo.
prva poruka zvone:"bravo, harise care!!!"
druga poruka alic:"jel ti razbijes kucu kada cujes harisa".
haris je alki prodao jos par dobrih fora:"cim smo kod skidanja gaca, ti ides po gitaru".
samo dvije rjeci haris care.

- 21:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

narod krezub

narod krezub, a zubari bez posla.

- 16:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

brko

zašto je grbavac pustio brkove? pa da ga zovu brko.
onda mu je dosao frend i rekao: pa de si brko, sta se pravis grbav!!

- 14:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

skandinavski saner

bilo je to negdje u ovo doba samo prije tri godine. ako se razumijemo.
mara je rekao da ima jednoG jebenog sanera. mara je pricao da ima koznih jakni, levisica, suncanih naocala . sve orginal i po jebenoj cjeni. sve navodno ispalo iz kamiona. i tako jedan dan prije tri godine, ako se razumijemo ja i mara krenuli do sanera da vidimo te stvari. docekao nas je covjek pedesetih godina kojeg vidjelo se vrijeme nije stedjelo, bio je negdje iz sredisnje bosne. odmah sam ga pitao od kud mu roba, a on rece da je za vrijeme rata bio u skndinaviji i da od tamo povlaci neke veze. rekao nam je da ima tu jedan ulaz blizu i da tu mozemo isprobati stvari, jednostavno da nismo na ulici. tako mi usli u haustor i gledamo robu. kaze on da tu iza kaslica mozemo i probati traperice, da se ne skidamo pred njim. tako ja trazim broj 36, pa 34. pa kada sam nasao broj, biram boju. "skandinavac" vec lud ja isprobavam u ulazu oko pola sata i nista mi ne pase. i na kraju ja pitam jel mogu dvoje levisica za jednu cijenu. tu je pukao ko kokcia i poceo se derati da ja njega zajebavam, da smo neozbiljni, da njega cekaju musterije. samo pamtim njegove zadnje rijeci : "ajde mars iz radnje, ajde van iz radnje, majku li vam........."

- 09:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.02.2005.

o cemu da pricam, kada su najtrazenije price one tuzne. takve nemam i ne zelim pisati.
o cem da pisem kada su najposjeceniji blogovi oni di neko laze da je jebo u jednom danu tri tragicne djevojcice ili svoju mamu.
o cem da pisem neznam. pa zato stavljam ovu sliku da u nju gledate.
"prije nego sto pred klince izadje koju ljutu popije, kao pjesnik sto nevjeruje u vlastite stihove"

- 18:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 19.02.2005.

metar moga sela, amerika cijela

metar moga sela amerika cijela. vidim da nas amerikanci jebu u supak svuda. cak i ovdje na blogu su njihove rijeci kul i takve stvari. oni su vecini svijeta jos uvijek pojam, oni koji ruse irak, oni koji su skinuli pola brda u afganistanu, oni koji su do jucer vjesali crnce. ceka se da sada napadnu i kubu, jer je to jedna od posljednjih oaza komunizma.
ne bi se cudio da tu puknu.

hasta la victoria siempre

- 19:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

imao sam neki dan oko 5000 kn, pa sam malo isao do ruleta, pa malo u kladu. sada nemam za mokru kiflu. sve sam prokockao, bio mi cheif. inace sa skupljenom lovom sam si htio kupiti ladu nivu, jer kada u tom autu zbaris curicu onda znas da joj se stvarno svidjas. inace lada niva je motorizirala skoro cijeli sibir, to je auto koji se pere istim smrkom iznutra i izvana.

- 17:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 18.02.2005.

skijanje na jahorini

skijanje na jahorini! u jebote , kada se samo sjetim. za tako male pare, tako velika zajebancija. toliko siromasan, a toliko bogat narod. kada se sjetim sarajeva i tih ljudi. sada znam da je snimiti top listu u sarajevu najlakse, samo valjda u ono vrijeme to je uspjelo onima koji su imali kamere.
"oprostite, sta je to park princeva?" pitam ja nekog covjeka na parkiralistu, za veliki natpis na brdu iznad sarajeva.
a on ce:"cuj njega, sta je park princeva!!!" i jednostavno ode.

- 19:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

jutarnja kava

evo mene opet iz mog omijlenog birca, gdje svaki klosar i pijanac ima svoj monolog.
nesto slicno ovom blogu samo ono nije virtualno, vec stvarno sa zivim slikama.
ulazi tako jedan od emigranata , klošar zvan šile. laže dok zine.
uvaljuje nam zlatne lančiće , satove, kozne jakne sve noseno i izlizano. kada on udje svi se hvataju za svoje novčanike.
pitam ga sile od kud ti sve to.
nije mu dugo trebalo da kaze kako ljudi danas spavaju u vlaku slađe nego ikada. pitam ga sta te nije strah da te ne skuze.
a on ce na to : jedan dan dodjes sa stvarima, a jedan dan sa sljivama.

- 13:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

evo par

kako se zove cigan koji od nekud dolazi- from
kako se zove cigan koji je bio u ratu-rombo
kako se zove cigan u odjelu-eleganci
kako se zove kuruzni cigan-zganci
kako se zove cigan koji radi u elektri-grom

- 11:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

pederski lobij

kakva ironija da trojica modnih pedera oblace cijelu hrvatsku estradu, i to da hendikep bude jos veci jedan od njih se jos preziva ciganovic.
pamtim kao da je bilo danas kada mi je joja prepricavao u doba komunizma kako je njegova obitelj koristila jedan kaput i jedne cipele.
joja bi krajem devedesetih volio izlaziti u blato, tamo je pio sa raznim boemima , da bi se uklopio sa njima morao je uzeti od starog kozni kaput i cipele. kada bi dosao u rano jutro doma. tek sto bi skinuo kaput i cipele, stari bi uskocio u iste jos vruce. stari bi mu radio do 4 ili 5. taman se tada joja budio i opet uskocio u istu obleku koja je uvijek bila topla. za zimske uvjete dusu dalo. koja ekonomicnost. danas je to nemoguce raditi, a ima potrebe. jer danas klinci ne daj boze da nose obleku od roditelja , boje se da im ne bi neki modni kreator dosao iza ugla i ocitao lekciju da se oblace u kliseju.

zivio staljin i svetska revolucija

- 00:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.02.2005.

remzo car

sada sam upravo dosao iz mjesta moje vjecite inspiracije, birc "?".
skupila sa stara ekipa na jutarnjoj kavi svi klosari kvarta. prosjek godina 28, a niko niti dan radnog staža. pila se kava, piva, igrao pikado i poker sve uobicajno. dok nije usao remzo. poznati sibicar, covjek koji prica s vama i skine vam sat, a da to ni ne primjetite. mene njegove vjestine ocaravaju, ko kod remze ispece zanat tog vise nitko u berlinu, štutgartu,minhenu ,zagrebu ne moze zasprehat na kvarne fore.
ulazi tako remzo i lupa se po glavi i vice "onaj moj mali lopov totalna postenjacina". mi igramo pikado i nista nam nije bilo jasno.
remzo nije mogao doci sebi nekoliko minuta, a onda zdrma lozu i isprica.
"odveo sam malog da malo bunarimo po tramvajima i zamisli sve ide po planu ja na jednoj strani i gledam malog na drugoj. mali odabire zrtvu, sve po planu, ceka da se popnemo na most di tracnice najvise tresu. di se na dodir nista ne osjeti. ma da mali radi bolje nego ja u njegovim godinama. pocne mali zavlaciti ruku i glatko izvadi iz prve novcanik i ja gledam i ne vjerujem. mali pokazao da u novcaniku nema nista, ja mu dajem znak idemo dalje naletio si na sirotinju nista novo u ovoj drzavi.
kad mali vadi svojih 10 eura i stavlja u novcanik i vraca ga u džep, pa pička mu materina kada sam se počeo derati ko je tebi otac, da mu jebem i majku i oca. mali sada nasao biti postenjacina. jede mi kurac" kada je to ispricao drmne jos jednu i ode van bez pogovora.
mi ostali smo se smijali bez obzira bila istina ili ne. remzo uvijek ima jebene price.

- 19:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

zivio staljin i svjetska revolucija

eto toliko

- 01:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

spojena obrva

za sve one kojima se obrve spajaju, za sve one koji imaju gore most i boli ih kurac u supku sto pederi polako , ali sigurno sa zidovima osvajaju cijeli svijet. za sve one sto cupaju obrve, za sve one kojima smrdi iz usta ko iz lovačke torbe, za sve one sto vas nisu voljele, za sve tragicne pubertetlije koji citaju, da bas za sve vas je ova stranica otvorena.

vozdra

- 00:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

otvaranje bloga

evo me i mene

- 00:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>