srijeda, 26.07.2006.

smejem se a place mi se...

hej ljudi,Francika je...
cini se da me je Maja pretekla i javila vam za moj prekid sa Zokijem...da,istina je,ostavila sam ga u subotu...imala sam osjecaj kao da sam 3 mjeseca bila slijepa i u subotu progledala...a bome sam imala sta vidit!gad se upucavao svakoj u suknji i s velikim sisama...reko nece moci mali moj,meni je puko film, odvukla sam ga na stranu,izjebala mu sve po spisku i rekla mu da je gotovo,da ja zasluzujem milijun puta boljeg od njega,da mene nece nikakva budala jebat u zdrav mozak a ni iskoristavat...
nisam zaplakala ni jednom nakon toga,ali osjecam se praznom,slomljenom...on je bio prvi za sve, prvi kojeg sam voljela,prvi kojem sam to rekla,prvi za...no,svacate...no ako itko misli da zalim zbog prekida,to ne,kako itko moze patit za necim sto nikad nije ni bilo njegovo?a on mene nije volio,bar ne onako kako sam ja zeljela da me voli...a zaboli me,svatit ce on jednog dana,ali mene tad nece bit,dok sam isla iz monaka pozdravio me,nisam ga ni pogledala...maja mi kaze da nesmijem biti takva,da ga ne mogu samo tako izbjegavat,da bi ga trebala pozdravljat,povremeno ga pitat kako je...a ja se pitam zasto to?!nakon sto mene neko odbaci ta osoba vise ne postoji u mom zivotu!ja kad kazem gotovo,ja to i mislim,sve je gotovo i prijateljstvo i ljubav pa cak i poznanstvo...takva sam,sta da radim?imam filing kao da mi je kamen pao sa srca a u isto vrijeme osjecam kao da me neko gusi,srce me boli al prezivjet cu,a njemu cu naplatit bol koju osjecam...ja ne ostajem duzna...
pusa

- 19:48 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

evo,mi smo vam dvije best frendice,sprzene u glavu, jedna plavusa,druga brineta al na istoj mentalnoj razini...he,he.ma ok smo vam mi,imamo 17 godina svaka,idemo u zg u skolu ja u HTS a ona u KGTS.e da,ja sam vam Francika,a ovo moje plavo cudoviste je Maja.zivimo u Ivanicu,slusamo narodnjake ali o svemu tome kasnije...tu cete vidit sve gluposti koje radimo,od mog sudara s tramvajem do Majinog pada s motora...e pa da pocnemo!!!!

fatalne cure

kao sto sam vec rekla ja sam Francika,zivim u Ivanicu,nije lose.idem u hotelijersko turisticku skolu, provlacim se nekako :)...mozda ce vam ovo zvucat cudno,posto imam 17 godina,al obozavam gledat crtiće...trenutno se ne bavim nicim posebnim,nemam vremena.slusam narodnjake,vani smo vecinom svaki vikend.vise nemam decka.boja koju najvise obozavam je ljubicasta.prije sam se vecinom furala na sportski look,al me Maja natjerala jednom da izadem u suknji i pocelo mi se svidat.tak da sam malo presla na sminku.najdraza mjesta za izlazak su mi Monako i Atlantis,makar zadnjih 3mj malo zaobilazim Atlantis,rade sam nasamo s dragim.eto kad se jos neceg sjetim napisem.

I eto mene...Ja sam Maja...takoder zivim u Ivanicu vec 17 godina...Idem u kemijsko geolosku skolu u Zagreb,smjer kozmeticar...Po tom se da zakljuciti da volim sminku,i priznajem da sam sminkerica,i to velika.Obozavam muziku ples i zabavu...Volim i izlaske,al trenutno sam na mirovanju jel sam strgala nogu...Volim i svoj skuter kojeg sam nedavno dobila...Al nemrem ga trenutno vozit zbog noge...Ja sam vam po pitanju ljubavi u depresiji.Salim se,nisam u depresiji,samo nemam decka...Imam jednog koji mi je slatki,s kojim sam bila prosle godine,i proteklih mjesec dana par puta smo brijali,al nista specijalno nije od toga...udaljeniji smo malo jedno od drugog,pa...A prek mobitela nije nest...a ustvari skuzit cete i sami kroz postove...volim njezne boje npr. rozu i bijelu,al i neizostavnu crnu.I neznam sto jos da napisem...imam dosta vrlina al i mana...ma upoznat cete me...i da imam vec jedan blog LOVERICA pa ako vas nesto vise zanima mozete tamo saznati...

ljubavne pjesme

...Majina najljepsa ljubavna pjesma...
Pablo Neruda: Ljubavna pjesma

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: "Noć je puna zvjezda,
trepere modre zvijezde u daljini."

Noćni vjetar kruži nebom i pjeva.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Volio sam je, a katkad je i ona mene voljela.

U noćima, kao ova, držao sam je u svome naručju.
Ljubio sam je, koliko puta, pod beskrajnim nebom.

Voljela me je, a katkad sam i ja nju volio.
Kako da ne ljubim njene velike nepomične oči.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Pomisao da je nema. Osjećaj da sam je izgubio.

Slušati beskrajnu noć, bez nje još beskrajniju.
I stih pada na dušu kao rosa na livadu.

Nije važno što je moja ljubav nije mogla zadržati.
Noć je zvjezdovita i ona je uz mene.

I to je sve. U daljini netko pjeva. u daljini.
Moja je duša nespokojna što ju je izgubila.

Kao a je hoće približiti moj pogled je ište.
Moje srce je ište, a ona nije uz mene.

Ista noć odijeva bjelinom ista stabla.
Mi sami, oni od nekada, nismo više isti.

Više je ne volim, zaista, a tako sam je volio.
Moj glas je iskao vjetar da joj dodirne uho.

Drugome. Pripast će drugome. Kao prije mojih poljubaca.
Njen glas, njeno sjajno tijelo, njene beskrajne oči.

Više je ne volim, zaista, a možda je ipak voilm.
Tako je kratka ljubav, a tako pust je zaborav.

Jer sam je u noćima, kao ova, držao u svom naručju,
moja je duša nespokojna što ju je izgubila.

Iako je ovo posljednja bol koju mi ona zadaje,
i ovi stihovi posljednji koju za nju pišem.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove!!!

Zato jer je ljubav tako kratka, a zaborav tako dug!!!

********************************************************
Nekad su nasa srca gorjela
kad smo se u ljubav kleli
ako nasa sreca blijedi
ostanimo prijatelji
********************************************************

Mozda ces jednom shvatiti
zasto sam plakala tiho i bez rijeci.
Zasto ti uvijek zelim srecu
i ono sto se ne moze reci.
Mozda ces jednom u mojim ocima
vidjeti boli i skrivenu tugu
shvatiti da je to zato sto volis drugu.
*********************************************************

Volio si jedno dijete vise nego blago svijeta
smedokosa,smedokosa al je bila maloljetna .
Maloljetna ja sam duso da bih mogla ljubav dati
ne jede se sve sto raste,to ces vrlo kasno znati.
Hoces dokaz da sam zrela,ne nemogu nisam smjela
imas ono sto i svi,mili moj zar i ti?
*********************************************************