ĐIR PO GRADU

petak, 28.08.2009.

UVOD

split,marjan,kerum

Evo sam napokon odlučio da pokusam napraviti nekakav blog.Trebao je to biti blog sa puno originalnih fotografija i video zapisa(dosta njih snimljeno skrivenom kamerom) ali zbog jednog nesporazuma i tehničkih problema skoro sam odustao od svega.Ali ipak sam odlučio nesto
napraviti ali nažalost ne onako kako sam prije planirao.U početku sam mislio napraviti nekoliko postova na kraju mjeseca i njima prikazati sta se događalo tijekom kolovoza po Splitu,od Keruma,Hajduka,razmjene knjiga,noći Dioklecijana,ljetne mode,uličnih zabavljača,narkomana,žicara i raznih tipova koji šetaju gradom.A zatim kad se malo uhodam planirao sam stavljati novi post skoro svaki dan.Možda ne bi baš svaki post bio previše zanimljiv ali bi se uvijek našla koja slika ili video iz centra Splita
da se vidi kako je bilo tog dana u Splitu.Ali kao što sam već naveo,zbog izvjesnih problema neće bit baš kao što je planirano ali ipak ćemo nešto pokušat učinit i sve to pod budnim okom našeg 'kontrolora':

kontrolor,split,oriÄýinal

28.08.2009. u 14:40 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (21)
Listopad 2009 (19)
Rujan 2009 (18)
Kolovoz 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tema bloga je Split,odnosno ono sta se dešava u Splitu.Kratke crtice sa dosta fotografija i video zapisa o važnim i manje važnim događanjima u Splitu,a posebno u samom centru grada.Blog je prvenstveno namjenjen svim Splićanima,a pogotovo onima koji ne idu često do centra grada ili su van Splita da vide sta ima novog u gradu.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr