Torcida najjaci smo

Ako ne postaneš
Novi prvak ti,
Torcida će žaliti
Oprostit ćemo ti,
Jer ipak znamo svi
Da najbolji si ti
I nikad ti nećemo
Okrenut leđa mi,
o-o-o-o-o-o

Nek se čuje, nek se zna
sjebali smo Dinama
Najebat će i Armada
Ta riječka šaka jada
Nek se čuje, nek se zna

Ale ale ale ale
Dinamo ja jebem te
Jebat ću te ja usrit Zagreba
To ti kaže Torcida

Imamo sifilis,imamo sidu,
imamo triper,imamo gripu,
i nek smo pijani i nek smo ludi
mi smo Torcida sa Poljuda.
Amsterdamske kurve plaču
za Hajduka život dat ću,
ova ekipa ovako luda
ova ekipa ide svuda
do finala i Pariza
pušit ce nan Mona Lisa.


I kad gubu i kad tuku
uvik virni svom Hajduku
Hajduk šampion,Hajduk šampion.
I u veselju i u plaču
za Hajduka život dat ću
Hajduk šampion,Hajduk šampion.
O Isuse na nebesu ti pomozi bilon dresu
bilon dresu,biloj boji
o Isuse mi smo tvoji,
Mi s Hajdukon,Hajduk s nama
Dinamo pod nogama
Hajduk šampion,Hajduk šampion.




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Your Name Is Damn Sexy! :)

Your name scored 146 in the "How Sexy Is Your Name Test"


How Sexy Is Your Name?

Malo slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Malo pisama



boomp3.com



boomp3.com

boomp3.com

Ja i frendovi

href="http://www.hnkhajduk-fansite.bloger.hr/">/


Ime: Hrvoje
Prezime: A nade...
God: 14
Grad: Split
Kvart : Dobri
Slusan: Sveosin metala
Volin: Zene, auta, brzinu
vjezbanje desnice
bit sa drustvon i
narvano HJADUK!!
Nevolin: Pedere,metalce(to se ne odnosi na zenski spol),
likove koi se kurce
brokule i DINAMO!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bruno- Lik je kralj stalno nesto
zajebaje, najfrend,ima para
voli zene i one njega ma najjaci je
i trenutacno je slobodan.I najjaci
navijac HAJDUKA!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Toma-a bog kraljina uzivljen
u WOW trenira u splita
sad je bia na selekciji za
hajduka. Isto najfrend
KRALJINA!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zahi-Tu ka spava na satu...
bog je,kraljina teska
nekad nista negovori cili
dan... i ofc slobodan je

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ema- Ide samonm u raz super zesnka
lipotica,mos joj sve rec iskrena
slatka i najprija... jesi sad zadovoljna!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Asja-Moa bff...joj..obozavan je
prekomicna je a kako tek zavari...lool..
a asja asja...i prelipa je ofc..
a tek guz koi ima a uf..necemo u detalje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Meli-meli sa poisanaa
seka moaaa...awww
prezgodna i manekenka je ofc...
sa njon nema sale...hhh...
ma voljam je punoooo...wtp

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dalia-dalia sa poisana
7 raz...a uf...prezgodna
seksaca moa...DDD...loool...
a tek kako plese...hhh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wiwi-iwana sa poisana 7
raz...trenutacno slobodna


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Karla-Zenska sa eks
iz mtk slatka mala
ima dobro tilo trenira
rukomet...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ines-Cura je iz solina
slatka je i smisan
uvik sa njom iman sta pricat
lipa je lipa heheheehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce-isto ide samnom u raz
kraljica. Zgodna je i lipa,
ma super prija!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petra-Sa pujanki je
smisna je i lipa
and ofc zgodna...
plavusa je DDD...
nebi se zalia da je iman...
hehe..zean se


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Karla-Cura je sa blatina
sad ce sedmi,lipa je
i ofc zgodna...hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Denny-...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dijana-my sister!!sta
da kazen o njoj,ima 22god
(stara kokos,lol!!),cesto se
svađamo jer mi dize tlak
al sve je to cool!!
LOL!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Renato-Ma kraljina ide u mou sk
sa purkon u raz...bog je
sve ce za tebe ucinit ujea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marko(ovaj livi)-kralj gori negdi zivi blizu zg
bog je voli castit stariji je od mene
ide sad 2. srednje upozna san ga na ciovu
ovo je slikano na jelenu rozgu iza pozornice.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja,marko ,karolina-a karolina mi je rodica
i ako se pitate ne nisu momak i cura
sad je 2.srednje gimnazija ma kraljica.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hajdi-ie samnom u raz kraljica
vidi joj sise uuuu
zean se ubit ce me ako ovo procita
hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Antonela-Ide samnom u raz
dobra je i ima kus sisa
...voli se zajebavat
i uvik se smijen sa njon
kad je uvate zute min

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hipy-Ovaj like je bog nad
bogovima... uvik je pun baza
od sestre mi momak
kraljina je...vidi se po imenu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Raja i Mateo-A sta da kazen
dva bolesnika iz mog raz
raja je od asje bivsi
uuuuuu....hahaha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luce-Iz solina jedno
vrime san izlazia sa
njon kraljica je...uvik
za zajebanciju hehe
dobra je ka pria...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mia-A super zenska isto iz solina
...jedno mi se vrime svidala
...hhh...zgodna je...odkad je nisan
vidia.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lea-Pria od asje,seksaca
pogotovo na ovoj slici...
lipa je,zgodna...a moras kad
se druzis sa asjon..hhh



ove koe nisan stavi neka se neljute nisan jos prebacia sve slike sa moba na comp

Moa abecada
A-armani
B-b... moe prezime
C-ceca,sexy pevacia
Č-čokoladaaaaaaaaa
Ć-....?
D-dinamo ja mrzin,i sestra mi se zove dijana
DŽ-.....?
Đ-....?
E-emil,lik koi mi se kurci pa dobije batina
F-fata,hahaaha tonieva sekaaaaa
G-gay,MRZIN IH!!!
H-HAJDUK U SRCUUUU
I-ivona zenska kou san volija
J-jebi mater... moa omiljena ric
K-nesto sto svaka cura voli hhehe
L-liverpool..jedan od moi drazih klubova
LJ-ljubav...koa je jos malo sjbeana al ispravit ce se
M-man.utd jedan od najjacih klubova na svitu ujea..jea
N-moa lipa crna nausnica
Nj-nju volin
O-oooooooo to kazen zenski kad je zgodna
P-petre...uf u 4 miseca san upozna 10 petri i moj nadimak-psiho
R-rap...ujea
S-stalno se smijen
Š-šake..nezeli te znat
T-torcida...najjaci navijaci...i tila cura
U-....?
Z-zidovi..super pisma
Ž-život moje ujea ujea



srijeda, 19.11.2008.

...hahaahhahhaha...

Znaci prikinia san sa teon(shorty) iz solina bili smo u wezi 4tj...i moran priznat nie mi bilo nesto...al ugl onda san bia malo slobodan i dobija san par ponuda...2 san skarta odma...i na kraju san se triba nac sa doron sa skalica i tribali se nac na kraj donjih vrata starog hajdukovog igralista...a ja dosa na donja ona na gornja tako da se nismo odma nasli i ja isa ca mislia zajebala m...i ona me zvala nakon 10 min ja se vratia...i tako smo se nasli...i sad smo skupa...a ona tea se toliko zaljubila u mene i kad san je ostavia pocela srat o meni... a sta ce bidna cura razumin je...al doro da san ja takav da sve oprastan...i nezz koi k...ona jos dolazi na misto di ja izlazin stvarno je nerazumin...a nie pozeljna niko je nezeli tamo osin beiba...bidna cura jos naivno zaljubljena a nezz kako to sakrit i naravno jako zbunjena...hahaahhahah...asja mi je postala bff...lol...a lucke i wiwi seke a ja sexy braco..lola nike kaze da je ona sexy braco a ja sexy seka...bas smo looodi...a uf napraiva san tekicu mou crnu listu...lol...bas san bog...i falia san samo jedan par za 27.000kn i to hajduk nie osta izjednacen u 1.poluvremenu...grrrr...sad svaku sub u mastersa jedva san nagovoria tomu i njih ...lol...poce igrat wow...purko drzi rekord u asevima...zamislite 37...hahahahaha...a boga....i onu tucu na skalicama...zavrsli smo u novinama...hahah...pise "posljednja bitka golobradih ratnika podzemlja bila je izmedu kwarta dobri i skalica,i to na skalicama.Izgleda da je zavrsilo nerjeseno,jer good boys(tako se jos zove ekipa sa dobroga).tvrde da su oni nabatinali protivnike,a momci sa skalica kunu se da dobri momci lazu i da su oni dali njima po picki"....hahahhaha a je skalice seru....a uf ovome me iznerviralo...moi se oce opet tuc sa skalicama aja in nedan jer mi je cura sa skalica...tako da uf...zivcan sam...a praticki smo se tukli ja i juric i ja san ga ubija i moj sedmas protiv njihovog i opet je nas dobija..ugl zivcan san i uzasno sritan...poce san igrat WOW prezakon igra...uf...uf...misin da je dosta...ocekujem mnogo komentara...lol....
POZDRAV:Dori,Asji,Tomi,Purku,Zahiju,Wiwi,Lucki,Emilu...lol



komentiraj (87) • printaj#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.