ella-splicanka

09.07.2006., nedjelja

Blogic

__Evo napokon san i ja napravila normalan blog!!!bang
Jucer san bila u fibre, bilo je ok. Ja volin plesat pa zato više volin masters. Dosta ljudi je pušilo, a to mi užasno smeta jer san na duvan alergična...................rolleyesBilo je tamo puno poznatih ljudi. Jedva cekan drugu subotu. Napokon idemo u efa, tamo je ekipa naj!!!
_Danas se ništa poseno ne događa oko 2 ure ic cu se smočit sa prijama na bache. Juče san oko 5 uri krenila na more misla da se vrime popravilo kad ono pala kiša. Doma san došla mokra do kože!!! Pozdrav svima koji posjete moj novi blog!!!!!
smijehmah
- 14:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu bit ce sve sto ja volin: moji prijateljismokin, obiteljparty, zezancijesmijeh, ljubavicerek, itd.wave

Linkovi

Ukratko o meni

Ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IME:eLLacool
PREZIME:RadiC
ŠKoLA:ekoNOmska
VOLINwink:-sve što vole mladi -
pr!jatelje
kisskiss
-party
-zezanciju
, yessmjeh,
-modu
nE VOLin
no:-laži
-školu
-tvrdoglavostnamcor


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Ovo su moji prijatelji -
L@NA >_najbolja cura u gradu, obožava rap (just like me), šaljiva,........:greedy
Majaa- super cura, ima stroge roditelje, voli more i ima vikendicu na Hvarunut
Per0- momak dobra srca, obožava cajke i gledat crticezijev


EVO VAM NEKE SLIKE:blog layout

<


image hosting

blog layouts

blog

blog



Slatke porukice


Moji su ti stihovi sve sta ti mogu dati, ti pokusaj, probaj
i molim te
shvati da je ova
moja ljubav velika do neba i
da te moje srce VOLI i treba!!!!



Zelim te ludo, sanjam te cesto, otvori
srce, napravi mjesto,
a ako ne mozes onda te molim
dopusti da u njenu urezem da te volim
!!!!cerek

Najljepsa je ljubav kad
se usne spoje,
a za tu ljubav potrebno je dvoje.


Ne zelim biti prva koje ces se
sjetiti, vec poslijedna
koju ces
zaboraviti!!!!!

blog Layouts



Pogledom pratit cu te, dodirom
hrabrit cu te,
zagrljajem branit cu te, poljupcima
hranit cu te,
suzama tjesit cu te, zauvijek
VOLJET CU TE!!!!!!!