This is my last resort... =)

Omg... omg... omg... Blogovi su totalna prošlost! Da da... Eto slučajno skužila koja mi je šifra. Hehe. Pa me evo. Vjerojatno neću imat nijedan komentar, ali morala sam ovo napraviti. Kad gledam ovaj svoj predivan blogač, shvaćam kolko sam truda uložila jer je fkt zakon! Oni stari postovi. Tak su super. Tolko stihova, priča, događaja iz mog života, fotkica... Također shvaćam da sam odrasla. Toliko se toga promijenilo u mom životu. Evo ljubav i ja još malo ćemo proslaviti 2 godine veze! Hehe... Još malo 3. razred pri kraju... Pjevam u bendu Feedback... Imamo gaže... Moglo bi se reći da sam sretna. Zasad tolko od mene. Možda se jednog dana opet potrudim i napišem post kakav sam nekad znala... Pusa svima koji slučajno zalutaju ovdje!!! Mwaaaaaa

Btw: Bez uvrede blog, ali fejs je zakon! =)))

28.03.2009. u 13:57 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




RockYou FunNote - Get Your Own



RockYou FunNote - Get Your Own



RockYou FunNote - Get Your Own



Budući da sam primijetila veliki odazov na anketu, evo vam još jedne o Tree Hillu...



Linkići koje posjećujem- zakon blogovi:

Sarra

Zdrmana 4ever

Monex Celeration

Vamp...!

Dalmatinke u srcu

B@d B@d One

Petra i Tea

greenlight

Princess in her own world

Sophia fan

ludache :)








POGLEDAJTE MALO SLIKICE.... NEKE SU NOVE...

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us

Free Image Hosting at ImageShack.us




About a girl.....

Ime: Marija
Horoskopski znak: Škorpion
škola: opća gimnazija
Hobi: pjevanje i sviranje ("profesionalno")
Ljubav: ZAUZETA!!! imam dečka kojeg obožavam...
Neki naj filmovi: Rock škola,Titanic, Slagalica strave, Šašavi petak...
Naj serija: Tree Hill!!! Zakon braće
Neki naj bendovi: Six Pack, Iron Maiden, Hladno pivo, Blind Guardian. S.o.a.d, Ac/Dc.....

volim: ljude (neću imenovat, ALI svog dečka najviše)
mjuzu
svoju bassicu
svoj blog, mobitel, tv
svoju sobu
strane jezike
ljubavne filmove
jednostavnost
i još puno toga...

mrzim: ljubomorne ljude
školu
prirodoslovne predmete
uobraženost
pohlepu
i još neke stvari...




Free Image Hosting at ImageShack.us
1. Što prije završimo, prije ćemo biti gotovi!
2. Nekoliko višestaničnih stanica…
3. Pronađeni su mnogi pronalasci.
4. Svi mi imamo oči i čujemo…
5. Prvi aerodrom je sletio 1923. godine.
6. Sjedi tamo na mjesto i dođi odgovarati!
7. Opomenem li te još jedanput, izbacit ću te bez opomene!
8. Tekućina je isparila iz vode.
9. A grupa, B grupa… A grupa, B grupa… izaberite temu!
10. Sad ćemo vježbati dolje u dvorani. Sigurno je hladno kao u paklu!
11. Razlika između čovjeka i životinje je umni razum!
12. U srijedu ću vam dati nenajavljeni kontrolni….
13. Ti me nisi zadovoljio. Neka ti otac sutra dođe!
14. Najmanja gustoća naseljenosti je tamo gdje ljudi nisu naseljeni.
15. Umro je pred kraj svoje smrti…
16. Piši ovako, poslije ćemo vidjeti što…
17. Ne šutiraj tu odbojkašku loptu s nogama, razbit će se!
18. Granica je umjetna zato što nije prirodna.
19. Recite svim vašim roditeljima…
20. Kupila sam prsluk bez rukava….


Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@