kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

NOVI DIZAJN....BY OMEGA

linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

OBAVEZNO POSJETITI!!!!!

PEASENT
kika

omega
mladi
neki dj
dr.psyker


NAVRATE NEKAD

marya aka alfa
skinhead
mali vražićak
ammon
allison

Free Website Counter
Free Website Counter











MySpace Layouts

MySpace Layouts











>

četvrtak, 10.08.2006.

Jeste ikad čuli za rat blogera e pa nešto slično je počelo u mojoj ulici narsavno ko je to pokreno nego ja.burninmadheadbang
e sad ostatak ja sam na ovom blogu objavio sinoć nešto protiv susjeda a danas je on počeo praviti blog i reko je da će se osvetit ali sreća još nije ipak je on jadni peasent(seljak),a naravno obećo je ovaj i drugima iz ulice da će i njih blatiti ali pošto je on smotan još neko vrijeme smo mirni ,a kako vidite ja to vrijeme uredno iskorištavam i blatim njega i njegov jadni blog pa dobro ni moj nije nešto ali nije jadan kao njegov ,a taj peasent je reko da bi ja mogo primit degeneka ali pošto je on maloludlud mogo bi on sam sebe namlatit ili počinit nešto ovog tipabangheadbang



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.