SPINEsnaP


ponedjeljak, 05.06.2006.

APOKALYPTICA

Weeeeeeeeeeeee bilo je prejebeno.....
da.....
sam kaj je pocelo u devet i onda je ona ana kaj svira celo svirala.....
i oke fakat bolesno... al tehno me malo zivciro....
al oke....
i onda nakon 20 min dode lik pa pauza....
gr.....a.a..a.a.a opet..... pol sata je trajala....
burninmad
al oke... bilo je fakat jebeno....
odma smo nakon prve il druge pjesme, neznam isli skroz u prvi red stajat....
i headbangat naravno....
bilo je presick.....
brijah jos 10 min prije koncerta da ce bit jadno...a bilo je zakon.....
je....
da....
pa smo isli doma i kirk je zabrio da mozemo s autobusom za kajzericu doc....
i onda smo u 24 sata nas dva debila hodala do spuki kajzerici rofl
i tak....
kupih si cak i majcu....
u petak smo bili na toj ciboni i upoznali smo irmu, paolu i astrid
i tak... u subotu sam iziso s metal milišom i tak....
oke
evo vam slike...
i nemoj te se ljutit zbog kvalitete....
fakat je tesko headbangat i slikat jos s mobom....
weeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeee eeeeeeee
kak sam sad hepi... napisah 2 lektire bez da sam ih procito u pol sata....
aj em d fejs.... hehe....
i tak....
sad moram ucit fakin zemljopis.... gr..... bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
a nis....
prije neg popizdim skroz
aj poz...
Image Hosted by ImageShack.us

sutra il danas cu aploudat jos slika... neda mi se sad bash....

evo aploud:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Grrrrrrrrr fakin reflektor burninmad






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.