Dobrodošli na spina1.blog.hr ostavite komentar

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

....about me....

zovem se Dino, imam 14 godina i iden u osmi razred OŠ Smiljevac u Zadru....za sve koji to neznaju Smiljevac je najjadnija škola al još jedna godina i odoh ja u srednju....slušan tehno, rad i hip-hop......nemam curu....i ti bi bilo to....








Music Lyrics



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






LiNkOvI

matko i kupedva luda lika

babićkapropala odbojkašica zbog ispucalih noktiju

ivonarekla je da će se ubiti

dodolik iz razreda

vrkić lik iz razreda

barbaranemam komentara

anica bubićeva sestra

mmp treniraju odbojku

beretinka&babićka beretinka-mala alkoholičarka i propala nada odbojke
BaNeRi:


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners

Evo vam par slikica!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Myspace

Myspace



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace images

MySpace images



Bigoo

Bigoo



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo







ponedjeljak, 30.04.2007.

..........dosadno............

nemam pojma koliko je vrimena prošlo od prošlog post ali se ovaj već sav usmrdia pa bi i bilo vrime da napišen novi post...
ovih se dana ne događa manje više ništa posebno ni važno pa stvarno nemam pojma o čemu bi vam pisa.....
neki dan mi je jedna osoba rekla ka da me neko stalno ogovara i to i ja je pita da mi kaže al kad mi je rekla baš san se iznenadia al me stvarno za tu osobu boli kurac tako da...........
u subotu smo ja, Šteky, Pupe i Maxy išli na Banine.......tamo se zajebavali i bilo na došlo dosadno pa san ja sia na volan od bicikle a Pupe me vozia i mi nismo znali di ćemo i odlučili se mi na nogometni teren šo je naravno zabranjeno, a Šteky i Maxy su išli pješke.....
i bia tamo neki lik malo stariji otprilike 50 godina i on nama poče srat i ka da će on mene i Pupu uvatit i da ćemo platit kaznu jer smo mi vatali galebove po terenu.......i onda su je Maxy i Šteky rekla da je najbolje da pobignemo i mi lipo uvatili crtu kad je doša Zeko Shorty(to van je trener od ane i josipe, čuline.... ) i kad smo se vraćali priko ograde smo mu pljeskali i naseravali ga........koji patnik
i onda smo otisli do šime budunića i tamo vidili Franu(jedan lik iz budinića) itd.
na povratku smo trčali priko crvenog pa nas je zamalo pokupia jedan kamion al nema veze preživili smo , još i ne brojin koliko nam je kamiona i auta zasviralo na cesti.....
sada trenutno nemam curu niti je želin imati iako se dosta sad vrti oko mene i štekya(mislin zna se ko je faca:)) al ja nemam volje tako da ništa od toga...
eto to bi bilo sve za ovaj put......ostavite mi bar 200 komentara..........veliki pozzz svim živima................



| komentari (251) | print | # |

<< Arhiva >>