Dobrodošli na spina1.blog.hr ostavite komentar

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

....about me....

zovem se Dino, imam 14 godina i iden u osmi razred OŠ Smiljevac u Zadru....za sve koji to neznaju Smiljevac je najjadnija škola al još jedna godina i odoh ja u srednju....slušan tehno, rad i hip-hop......nemam curu....i ti bi bilo to....








Music Lyrics



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






LiNkOvI

matko i kupedva luda lika

babićkapropala odbojkašica zbog ispucalih noktiju

ivonarekla je da će se ubiti

dodolik iz razreda

vrkić lik iz razreda

barbaranemam komentara

anica bubićeva sestra

mmp treniraju odbojku

beretinka&babićka beretinka-mala alkoholičarka i propala nada odbojke
BaNeRi:


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners

Evo vam par slikica!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Myspace

Myspace



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace images

MySpace images



Bigoo

Bigoo



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo







četvrtak, 29.03.2007.

šo ima....

na ovaj prošli post ostavili ste dovoljno komentara pa san se baš zato odlučia napisati novi post! iz škole san otiša posli prva dva sata likovnog jer me bolia drob, pa san ja to malo uveliča, al samo malo i pustila me razrednica kući, pa se sad zajebavan tu po kući. Ovaj put ću napisat malo duži post jer su svi ovi drugi bili pre mali. Osta san bez mobitela zadnja tri dana jer mi je pao na pod jedno par tisuća puta pa se počea gasit, i ja ga odnia tamo u servis jer ima garanciju još niti misec dana!!ovo o ovon van se mobitelu radi; smeće, ona nokia koju san ima prije je pala tri put više od njega pa još uvik radi, a ovaj je odma crknia:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i tako u školi ništa posebno, jučer mi je sestra bila na informacijama pa ocjene nisu bile pre dobre pa smo se mi dogovorili da ona ništa ne kaže materi a da ja to moran što prije ispravit! sad bi jedanaesti četvrtog tribal ić sa klubon u poreč 4 dana! stari to će biti super a još ide i Nimac, Mesnić i svi ovi likovi! u subotu osmašice idu u split, i da budu zadnje(a neće) triba im čestitati jer su došle dosta daleko jer niti jedna generacija prije njih nije prošla ni na gradskom pa je to onda odlično. mi nismo prošli ali sad me trnutno to ni ne zanima(školska ekipa), jer sad mi je najvažnije ovo u klubu.
šteky je pita anu papić, i ona je naravno pristala i sad on svaki dan priča kako bi je zažvalia, pa mi je reka da su juče baš tribali ali da je uletia mate bratović pa smo ga natukli u školi_ jadni mate svi ga tuku!globus g nemoj plakati!
sad ja nisan s nikin(od cura) a nema niko poseban... tia san pitat jednu...al nije bitno.....ugl....zna ona na koju se odnosi.....
ma dosta san ja napisa...i previše...sad bi moga na pozdrave......:::Štekyu & Papićki, Beretinki, Matku, Kupi, Luciji G., Ivani K., Babićki, Zukyu, Ivoni, Tokićki, Prči(čepr-roko vrkić)...nek oproste koje san zaboravia....
evo vam za kraj ova dva videa iz košarke....





| komentari (90) | print | # |

<< Arhiva >>