Dobrodošli na spina1.blog.hr ostavite komentar

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

....about me....

zovem se Dino, imam 14 godina i iden u osmi razred OŠ Smiljevac u Zadru....za sve koji to neznaju Smiljevac je najjadnija škola al još jedna godina i odoh ja u srednju....slušan tehno, rad i hip-hop......nemam curu....i ti bi bilo to....








Music Lyrics



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






LiNkOvI

matko i kupedva luda lika

babićkapropala odbojkašica zbog ispucalih noktiju

ivonarekla je da će se ubiti

dodolik iz razreda

vrkić lik iz razreda

barbaranemam komentara

anica bubićeva sestra

mmp treniraju odbojku

beretinka&babićka beretinka-mala alkoholičarka i propala nada odbojke
BaNeRi:


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners


Baner by: Free designes & baners

Evo vam par slikica!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Myspace

Myspace



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace images

MySpace images



Bigoo

Bigoo



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo







utorak, 13.02.2007.

jebi ga..... pušiona

kao što kaže i sam naslon jebi ga !! izgubia san onu borbu ko će prije doć do 1000 komentara!! ma nema veze dosta je i 743 i previše!! samo bi tia reći da nije istina kao što oni govore da san ja njih izazva na to nago su oni mene tako da....
ma dosta sad o tome!! sad sa počea (napokon) dobivat malo bolje ocjene u školi...5 iz kemije, iz matematike 5 iz ispita, iz tehničkog 5.....
i tako, sad san napisa onu prokletu matematiku, pa iden na predsat, odbojku!!!
a što se tiče mog ljubavnog života......katastrofa.......... ništa mi se neda !!sad me uvatilo neko vrime kad san cili u k....
po cile dane spavam i izležavan se!!!
e da i za BERETIKU!-neznan zašto ti ja na blogu ne mogu ostavit komentare, ali ću ti reć ovako.... nisan se ja ništa naljutia na tebe, samo mi nije bilo jasno zašto si se bila onako uživila oko onih slika, pa to je samo zajebancija!!! a kao što ti i gori piše ja san malo ovih dana u .... pa ne zamiri!!!headbangheadbang

a ništa evo neda mi se više ništa pisati pa vas ja sve lipo pozdravljam i hvala vam svima koji ste mi ostavljali sve svoje komentare na prošlom post a posebno PAPIĆKI I DODI!!!
POZDRAAAAAAAV!!!!!!!!



| komentari (47) | print | # |

<< Arhiva >>