Mail je spike.five@gmail.com

ICQ# 247-692-308



Ulogirajte se na svoj blog:





22.06.2005., srijeda

nazovite to kako hoćete...

šator nije mi dobar dan. jučer sam cijeli dan bio s frendovima na frendičinoj vikendici, pekli smo roštilj, vozili se u kanuu, igrali badminton... bilo je dobro. prespavali smo vani u šatoru (na slici, snimljeno u 10 navečer). bilo je ok.
jutros sam se digo na ljevu nogu, boli me limfna žlijezda na vratu (super bi mi došla mononukleoza) i dosadno mi je u pičku materinu!

imam nešto za reć. nešto što me jebe već jako dugo. a to su današnje društvene kaste. zapravo problem nije u njima, nego u shvaćanju istih, pogotovo kod mladih. bliži se koncert Bijelog Dugmeta. stari mi je nabavio 2 karte od frenda s posla i trebao sam ići s njim. nisam otišao, ustupio sam svoje mjesto staroj. oni će imati nekakve koristi od koncerta, prisjetit će se starih dana, na kratko se vratiti u prošlost, a ja? kakve ću ja koristi imati ? i tako ne slušam Bijelo Dugme. imaju mi nekoliko dobrih pjesama i to je to. na taj će koncert ići puno šminkera, kako vi to volite reć. a i snobova, opet kako volite. to nije za njih, jelda? oni to ne slušaju? nemam pojma, i zaista me NE zanima! ali nije u redu da postoji tolika napetost između tih društvenih kasti. postoje šminkeri, punkeri, darkeri, alternativci i Bog zna ko još. jedine su razlike u njima u oblačenju. vi meni recite da li jedan šminker pazi kaj će obuć? naravno da da! a da li jedan darker ili alternativac pazi kaj će obuć? e bome i on. jer da ne pazi mogao bi slučajno (nedaj Bože) obuć nekaj s markom. i onda je najebo u društvu. zakaj bi neko ko pazi na svoju odjeću (u prevedenom značenju: bogataš koji se skupo oblači) bio nužno loš? ne bi, tj. nije, ali u očima društva suprotnog načina odijevanja on je katastrofa. nula. to mi tolko ide na kurac da je to nevjerojatno...

imam frendove koji su u sličnim problemima. prije su bili li-la. između normalnih i šminkera, a sad se naglo poalternativljuju. puno ih je, valjda je alternativa in. i odjednom im sve što prije nije ide na kurac. to nisu te osobe, to su maske. te su osobe stvorile te maske jer se boje da će ih okolina odbaciti ako ih vide takvima kakvi zapravo jesu.... to me najviše smeta.

sve se na kraju svodi na to da je ljudsko biće izrazito društveno i ovisno o drugim pojedincima (iste vrste, naravno). i upravo zbog toga što smo najinteligentnija vrsta ćemo učiniti sve da nam to uspije...

za kraj, u ovom postu stvarno nisam htio nikoga uvrijediti, već samo iskazujem svoje mišljenje.


pozdrav.

- 19:19 - Say it! (16) - Print it! - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Blog.hr - mislim da ne treba opisivati link. :)
Forum.hr - najveći i najbolji hrvatski forum.
Ventil - recite što god vas muči. anonimno, naravno. izjadajte se, ispovjedite ili jednostavno pizdite! dobra stranica.
tutor.blog - blog na kojem možete naći stvarno SVE o uređenju bloga. u obliku tutoriala.
nel' chee (in obscuro) - osobna stranica nel' chee, vlasnice i tvorkinje tutor.blog-a



Free Site Counters
Free Site Counters



Gavran reče: "Nikad više."
- Edgar Alan Poe, Gavran


"Sve je sranje osim pišanja, a i pišanje je sranje ako pišaš u vjetar..."
- Konfucije


"Quality never goes out of style..."
- Levi's Strauss


"Neki ljudi čak ni u svom životu ne igraju glavnu ulogu!"
- Oscar Wilde


"Nema veće boli nego sjećati se sretnih dana u nevolji."
- Dante


"Živi svaki dan kao da ti je posljednji jer jednog će dana to doista i biti."
- Angelina Jolie


moon phase



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima