Mail je spike.five@gmail.com

ICQ# 247-692-308



Ulogirajte se na svoj blog:





27.05.2005., petak

pravi odmor! (konačno...)


Evo, samo se javljam s mora. Neću o ničemu posebnom pisati, jer nemam inspiracije. Naime, na moru sam, a samim time mi je i mozak na moru i oboje se odmaramo... samo oću reć da je super, spavam do 1, a onda se šećem po suncu. Temperatura je jebenih 28-30 i zbog toga pizdim, ali nema veze. Daje pravi ljetni osjećaj!
Upravo sam pogledao dvd, sad ovo pišem, a onda idem s frendovima na plažu. Jučer se nismo kupali radi blagdana i mnoštva ljudi, ali danas sigurno oćemo! More ionako nije tako strašno. Dapače, ima 20 stupnjeva (tih se osam stupnjeva razlike stvarno osjeti...). Nakon kupanja možda odemo na biljar i pizzu.
Da ne duljim, fakat se odmaram nakon ne znam kolko vremena...

Puno pozdrava i već sljedeći tjedan očekujte pravedubokoumne postove!

- 16:57 - Say it! (20) - Print it! - #

26.05.2005., četvrtak

pobjeda je uvjek slatka...

Pozdrav svima!

e, kolko nisam pisao ovdje. osjetio sam veliku potrebu za škrabanjem više puta, ali nisam mogao jer je trebalo proć tjedan dana od objave zadnjeg posta... kad smo već kod toga, naravno da sam pobijedio!!! i na tome sam vam beskrajno zahvalan jer je stvarno bilo važno. rekao bih vam o čemu je riječ, al ta osoba mi to ne dopušta, a ja to poštujem. valjda zato što je izgubila... :) jebote, pa ja imam 500 komentara, nemogu vjerovat! na jednom postu 450 komentara! haha! za pobjedu je doduše trebalo manje, ali neka, od viška glava ne boli...

da se vratimo u normalu... sad sam na moru. starci su me odvukli odmah poslje škole. pazite, bit ću na moru sve do nedjelje i dok će se svi zajebavat i ludirat ja ću se šetat rivom (kurac). :( pa zabrijte to. a da stvar bude gora, danas je glavni blagdan tamo gdje ljetujem i ne možeš proć od ljudi. svugdje su, janjetina se prodaje svakih 50 metara, štandovi jedan do drugog. al kaj se ja sad imam žalit, na moru sam i gotovo. nije na posljetku ni tako loše.

e da, zaboravio sam spomenut di ljetujem. naime, ljetujem u Tisnom, to je malo mjestašce kraj Šibenika i danas je glavni tišnjenski blagdan, Gospa od Karavaja.

pozdrav.

- 15:17 - Say it! (9) - Print it! - #

19.05.2005., četvrtak

komentari.

di ste, ljudi! evo, ja konačno pišem post. nakon deset dana. nisam stvarno stigo jer se škola bliži kraju i moram nešto poduzeti.

nego, imam jednu molbu za vas. kladio sam se s jednom osobom da ću imat na jednom postu puno komentara (brojka nije važne), i ja sad vas molim da mi ostavljate što više moguće komentara da pobijedim jer ulog je ogroman! pišite gluposti, nije važno. samo da ima komentara! pliz!

pomozite Spiku u nevolji!

pozdrav i vidimo se za tjedan dana!! :)

- 11:12 - Say it! (499) - Print it! - #

09.05.2005., ponedjeljak

još jednom Jarun...

bok svima!

napisao sam još jednom Jarun iz dva razloga. prvi zato što mi je prošli post bio na temu našeg jezera, a drugi zato što isto ovo izvješće s drugim slikama možete vidjeti kod dragih mi prijateljica Copy & Paste. ok, danas nije bilo škole jer nam je dan škole! dok svi rade neke lijepe i maštovite priredbe, mi idemo na Jarun! neću dužiti, bilo je jebeno, imate slike pa se uvjerite sami...

- Hana i Penzo (Anthropoda)



- jedna umjetnička sa splava. (vidi prijašnji post)



- hana na ljuljački za djecu s fizičkim i psihičkim hendikepom. po naški, retardiranu.



- ja na istoj stvari...



- mi u pički materini. zapravo, negdje u šumi Jaruna. vozili smo off road i izgubili se... (prvi sam ja, iza mene Penzo, a iza njega Hana)



- prijatelji mi Široka i Penzo u Aquariusu...



- svi mi kod mene doma. sljeva: Hana, Paste, Spider, Copy i moja malenkost...



- moje male blizanke...




ok ljudi! to bi bilo to. vidite kako nam bijaše zabavno! puno pozdrava,

Spike.

- 17:50 - Say it! (36) - Print it! - #

08.05.2005., nedjelja

ponos grada Zagreba...

sigurno ste svi čuli za jezero Jarun. to je za mene ponos grada. jezero se nalazi na kraju grada, odmah uz Savu, i nije prirodno. još za vrijeme infrastrukturnog uzdizanja Zagreba gradu je bio prijeko potreban šljunak. stoga su ga grenuli iskopavat. iskopavali su ga na mjestu današnjeg jezera, a kad je grad bio završen (djelomično), ostale su velike rupe u ogromnoj šikari. to nikome nije smetalo jer dotično područje nije spadalo pod sam grad već je bilo kraj njega. kad je Zagreb posato premali za svoje stanovnike, počeo se širiti. najviše se širio u dva smjera. preko Save (Novi Zagreb) i paralelno sa Savom (Jarun, Srednjaci...). tad je grad dotaknuo rupe. morali su nešto napraviti, pa su od njih napravili jezero (tad su rupe bile neka ružna i zapuštena bara). međutim, u to se nije ulagalo ni kune. ja osobno živim na Jarunu i sjećam se da kad smo se doselili prije 8 godina Jarun nije bio ništa. jedva da su napravljena dva (šljunčana) putića...

ali netko se pametan dosjetio da bi to mogao postati "central park" našeg grada... ideja je vrlo dobro prihvaćena, i u Jarun se sve više i više ulagalo. danas je Jarun debelo zasjenio Maksimir i sve druge "poznate i velike" parkove. danas je to zagrebački centar za rekreaciju i zabavu! upravo zbog te dvije stvari u Zagrebu ne postoji čovjek koji nije bio na njemu. o Jarunu se priča po cijeloj Hrvatskoj. do prije nekoliko mjeseci nisam bio svjestan kraj kakvog blaga živim, iako se vozim bikom oko jezera već godinu dana svaki drugi dan (lijepo vrijeme, naravno). evo, i danas sam bio, ali današnji je posjet nekako drukčiji od ostalih. bio sam s dvoje prijatelja i, iz zajebancije, spustili smo se na splav. tamo smo se zajebavali i slikali, bilo je jebeno. a onda sam vidio pogled na drugu stranu s tog splava... osjećate se kao da lebdite 5 cm iznad vode,kao da ste na moru, sunce se odbja od vodu, svjež i topao zrak... idila.

Zagrepčani, imate nešto jako vrijedno. iskoristite to!

pozdrav.

- 01:48 - Say it! (18) - Print it! - #

05.05.2005., četvrtak

dobri stari Murphy...

bok svima! prije svega se želim ispričati na mom produženom izbivanju s blogova. ali evo me natrag - i to s inspiracijom!

naime, da li ste ikada mazali marmeladu, putar itd. na kruh, i baš kad završite s poslom (koji meni osobno nije drag) - dotična šnita kruha padne na pod i to, naravno, na NAMAZANU stranu... ili (za one koji papuče ostavljaju ispod kreveta za vrijeme spavanja) ujutro kad se probudite, onako polusvjesni, i dignete se iz kreveta, te gurnete lijevu nogu pod krevet u nadi da ćete uhvatiti baš lijevu papuču i odmah je obući... ali ne, uvijek uhvatite SUPROTNU papuču od noge kojom je tražite... e, ili kad idete prema tramvajskoj stanici, i udaljeni ste od nje cca 150 metara i dođe tram... vi sad razmišljate da li trčati ili ne... i prije ili kasnije potrčite jer bi vas u suprotnom kopkala pomisao da biste teoretski mogli stići na tramvaj. i tako vi potrčite, a tram ode vama PRED NOSOM (doslovno). u pičku materinu...

evo, ovo su neke stvari koje mogu toliko iživcirati čovjeka da je to nevjerojatno. nekima su čak i u stanju dan sjebat. sve te "nesreće" jednim se imanom zovu MURPHYJEVI ZAKONI. ukratko, mogu se opisat: ako nešto teoretski može krenuti po zlu, KRENUT ĆE. i točka. prosto ko pekmez. mislim da mi se nikad nije desilo suprotno od gore navedenog. tipa da mi namazani kruh padne na NEnamazanu stranu... to je ravno šansi da će me sad pogoditi meteor u glavu. dobro, dosta s takvim usporedbama... nadam se da vam se post svidio!

pozdrav,

Spike.

- 12:41 - Say it! (18) - Print it! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Blog.hr - mislim da ne treba opisivati link. :)
Forum.hr - najveći i najbolji hrvatski forum.
Ventil - recite što god vas muči. anonimno, naravno. izjadajte se, ispovjedite ili jednostavno pizdite! dobra stranica.
tutor.blog - blog na kojem možete naći stvarno SVE o uređenju bloga. u obliku tutoriala.
nel' chee (in obscuro) - osobna stranica nel' chee, vlasnice i tvorkinje tutor.blog-a



Free Site Counters
Free Site Counters



Gavran reče: "Nikad više."
- Edgar Alan Poe, Gavran


"Sve je sranje osim pišanja, a i pišanje je sranje ako pišaš u vjetar..."
- Konfucije


"Quality never goes out of style..."
- Levi's Strauss


"Neki ljudi čak ni u svom životu ne igraju glavnu ulogu!"
- Oscar Wilde


"Nema veće boli nego sjećati se sretnih dana u nevolji."
- Dante


"Živi svaki dan kao da ti je posljednji jer jednog će dana to doista i biti."
- Angelina Jolie


moon phase



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima