Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

?!?

hvala na visku inspiracije,
u mom gradu je glupo voziti skejt
jasam fabricka greska generacije,
dovoljno pametan, steta previse slep

:o



ja nisam niciji heroj, ja sam samo obican mali covjek.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic








credits
murderscene - 123

ponedjeljak, 04.01.2010.
ISUSE BOZE DRAGI.
nemam zivot haha. dosadno mi je, JAKO. pisem blog nakon neznam kolko vremena!

vani OPET pada snijeg. nevjerujem. opet nista od kavice po nekim zadimljenim kaficima il sta vec.
nego doma trunem. mozda cak krenem radit zadacu iz pisma. ma nee
sad sam u nekom "americka pita" raspolozenju. to ono kao dosadno mi je, umirem i bas bi mi dobro lego neki tipicno americki tinejđ film da se nasmijem. al nedamise do videa, dakle nis od toga

poklonila sam si novu majcu. to me usrecilo
stari reko da se mogu pirsat. to me usrecilo
jeli istina da sitnice cine covjeka sretnim ?


| 18:12 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.