< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (17)
Ožujak 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Some shit o my life...
And o my BALLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


KOLKO VAS IMA....
Free Counter





Chat...uŽiVaJtE!!!

nekaj kaj morate znat o meni...

Ime:Valentina
Nadimak:Spevka,Šemso,Tina,Ballackica...
Godine:13-rođendan mi je(bio)14.03.
Idem u:8.b.
Volim:Ballacka,rock,životinje,
FC Chelsea,sport...
Ne volim:cajke,cigarete,umišljene
ljude,bezobrazne ljude,preseratore...
Frendice:Josipa,Martina,Jana,Ana,Marta,
Katarina,Adriana...
Frendovi:Joseph,Mario,Vecky,
Dexter,Grga,Nikola,Viki,Mile,Ivan...
Najbolji filmovi:LOTR,Pirati s Kariba,
Robin Hood muškarci u tajicama,MIB,
Ludi provod u Europi,Ace Ventura,Austin
Powers....
Najbolje serije:Naša mala klinika,Smogovci,
Cimer Fraj,Pod istim krovom,Puna kuća,Princ
iz Bel-Aira...
Moja jedina ljubav:Michael Ballack!!!
Kućni ljubimac:mačak Frodo
Najbolji glumci:Orlando Bloom,Johnny Depp,
Mike Mayers,Goran Višnjić...
Klubovi za koje navijam:FC Chelsea i naši Pakleni(rukometaši)
Najdraže boje:Crna & plava...
Najbolji pjevač:Elvis Presley
Pozdrav:SAYONARA!!!
Dečko:Michael Ballack(DA BAR)
P.S. Ballacka volim već 7 godina,tj.
od moje 5. godine!!!
Moj MSN:spevka@hotmail.com ili
mala_ballackova@hotmail.com
Mail:ballack_and_spevka_4ever@net.hr

___________________________
Stvari koje slušam:Ac/Dc,RHCP,
Bon Jovi,Riblja Čorba,Azra,Elvis,
Hladno Pivo,Psihomodo Pop,
Iced Earth,Queen,Beatles,Rolling
Stones,Metallica,Lordi,The Who,
Iron Maiden......
___________________________
Moja mala abeceda:
A-auti
B-Ballack,Ballackica-moj nadimak
C-Chelsea
Č-čokoladno mlijeko...
Ć-ććć...ććć...
D-Dan
Đ-đđđ...đđđ...
Dž-DžDžDž...DžDžDž...
E-Elvis
F-Frida...je bila moja kraljica....:)
G-Glava-za niš mi ne služi
H-Hollywood
I-Ivan-moj bivši
J-Johnny Depp
K-killer-I'm lovin it!
L-Lino-lada
Lj-Ljenost
M-Michael(Ballack),motori
N-Novac-nije sve u tome...
Nj-Njofra...
O-Orlando Bloom
P-papa
R-RHCP
S-Spevka-još jedan nadimak...
Š-Šššššš!Često to čujem od profača,Šemso
Nadimak koji mi je dal Matija(Milek)....
T-Tina-nadimak=)
U-Urkel(Steven Q)
V-Vanzemaljci
Z-Zima
Ž-Život-sux!
____________________________
BALLACK KUTAK
Nešto o MOM Ballacku=)
Puno ime & prezime:Michael Ballack
Datum rođenja:26.09.1976.
Mjesto rođenja:Görlitz
Visina:189 cm
Težina:80 kg
Nadimci:Balla,Micha,Bally,Kapitano
Trenutni klub:FC Chelsea
Pozicija:Vezni igrač
Broj dresa:13
Žena:/
Djevojka:Simona
Djeca:Louis(6),Emilio(5),Jordi(2)
Za svoje fanove kaže: Fanovi su mi veoma važni jer su potvrda uspjeha. Oni su nagrada za uloženi rad. Radujem se zbog svakog fana kojeg imam.
Njegov moto:Nemoj sve tako ozbiljno shvaćati!
(ali to je i moj moto...svima to velim da ne shvaćaju ozbiljno,i nisam to od njega pokupila!!!)
A sad neke slike:
Ballack dok je bio mali:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A mala slatkica=)))
Slavi samo slavi!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tu mu se tako lijepo vide te njegove lijepe plave oči!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A vidi ga malo moje razbureno=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kako lijepo trči=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Njami-Njami=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I onda recite da nije sexy!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A vidi ga kak je slatki!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A buuuuci...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kako je elegantan...ah...i još uz to je SEXY!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
njegov trenutni dres
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a za kraj meni šalje pusu=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

P.S.
NEKI BI MOŽDA UZELI I OVO KAJ SAM NAPISALA O BALLACKU
PA SAMO ISKOPIRALI U SVOJ BOX ISTO SE TIČE
I SLIKA!!!!!!SAMO DA VAS VIDIM I ODMAH
STE PRIJAVLJENI ADMINISTRATORU!!!I BEZ OBZIRA NA MOJ MOTO
OVO SHVATITE OZBILJNO!!!



Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Frendice
elouai's doll maker 3
-Super cura...iako se tu i tamo
znamo posvađat zbog gluposti...opet smo best frendice=)
Sluša rock...
elouai's doll maker 3

Martina ili Tinchek...super cura!
Kad mi treba pomoć u kontrolnoj...ona je moj
hodajući šalabahter!=)Ide na vatrogasce i super je
frednica!Isto je moja Švreka ko i Dydy...haha!
Dečki za njom sline ali ona ima svog Lovru...
a joj...nije li to romantično?LoL

elouai's doll maker 3
Dydy...moja Švreka...ona je suuuuper!!!
Ima jako dugu kosu,super je!!!Deda joj pozna Ballacka,i
radi nje ću i Ballacka upoznat...hihih!Uglavnom,ona ide na vatrogasce
i super je frendica!Sluša sve osim cajki!I kaj da još velim...super je
super,super!I da još nekaj...SUPER JE!!!=)
elouai's doll maker 3

Jana...cura ima svoj stav...malo je jako čudna...
sluša cajke,voli Ilčića iako ju on ni pol % ne šljivi...
uvredljiva,plačljiva...ali ok cura...mijenja mišljenje
100 na sat...
elouai's doll maker 3
Ana...odlična frendica iako malo previše
svadljiva...voli kopirati druge...sluša cajke & rock & metal
(mislim koje li kombinacije...)jedino kaj mi smeta kod nje je
to kaj puši jer mrzim kad ljudi puše!!!
elouai's doll maker 3
Ona je fora cura!Sluša rock i luda je za NIRVANOM
i Kurtom...tu i tamo popuši koju ali ne tak kak Ana...
S njom se moreš o svemu razgovarat i ok je cura!
elouai's doll maker 3
Ah...Marta ko Marta...ludost-mladost!
Cura je fenomenalna frendica i čim progovori već se
smiješ...ima smisao za humor...
____________________________
And now moji best frendovi:



elouai's doll maker 3
Slatki dečko,sluša rock,obožava
zajebavati Bilandžijicu koja si toliko umišlja
da je on zaljubljen u nju...zna se dobro zajebavati!
Ima najslađeg peseka na svijetu!I najbolji je frend!
elouai's doll maker 3
Zgodan,voli farbat kosu,visok,
smisao za humor mu je odličan!
Uništava sebe i školu sa svojim glupostima,
sve u svemu ODLIČAN frend!!!Ja koju god
da mu tajnu velim nikom je ne veli...

elouai's doll maker 3
E taj je čovjek lud do kraja!
Nema boljeg od njega!Čim ga vidiš pukneš od smijeha!
Svaki put pod matkom pada sa stolca,smije se ko luđak,
često ga uspoređujem s Blažom iz večernje škole!
VECKY YOU'RE THE BEST!!!

elouai's doll maker 3
Inače ime mu je Antonio ali zbog njegove
"pameti" dali smo mu nadimak dexter...u imeniku ia same
petice...freak!SUPER igra košarku,nekim curama je zgodan nekim
ne...ali je super frend!!!
elouai's doll maker 3
Grga...ludi informatičar!
Svira sve i svašta pa malo misli da je neakvo
putujuće glazbalo...ali je super frend!

elouai's doll maker 3
Vikica-slatkica!Dečko je slatki i stalno mulja,
voli se zajebavat,inače je brat od Dexa ali se totalno
razlikuju...Vikiju se niš ne da učit...ali je tako super frend!
elouai's doll maker 3
On je dečko od riječi,iskren ko' Bog!
Voli se zajebavat,pametan je,dobar frend!
I moš se pouzdat u njega kad god treba!Zgodan je...
elouai's doll maker 3
E...inače ime mu je Matija...ali budući da on mene
zove Šemso ja njega zovem Mile...=)
Pati za Tinchikom,ali ona ga ne šljivi ni pol %!
Super frend...nema pojma o pojmu...
Lik za zajebanciju!!!
elouai's doll maker 3
Žugica ga zovemo zato jer je plavuša...
najslađi dečko na školi!Zajebancija mu nije nepoznata!
Pametan je iako malo nizak ali je super ko dečko i ko frend!!!

elouai's doll maker 3

Zgodan je on dečko,ali sam za sebe govori da nije...stalno se zajebava
Nema blog...Lud je za Green Dayom i navija za Milan,a najdraži
mu je naravno Shevchenko!Ima dužu crno-smeđu kosu,
zeleno nekaj mješano oči...LoL!I suuuuuper je frend!
Ali jedino mu treba više samopouzdanja..BTW...sve razrede je prešel s 5.0
osim u 6 ili 7 kad mu je kurva iz glazbenog dala 4 inače je učenik generacije...
Wawa wiwa!LoL!Peace Lovrek!Hah!

Imam ja još puuuuuuno više frendova/ica...ali ovi su mi the best!!!!
P.S...ako ne vidite koju sliku...kliknite na mali kvadratić iznad
opisa i otvorit će vam se...=)
____________________________


A ovo je moja slika...LoL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I josh jedna!LoL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad slikice od mojih starkica...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
& još jedna
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-a povećajte sliku da vidite šta piše=)
A evo jedna moja - TALK TO MY HAND!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blogaći koje čitam:

Jana
Grga
L@nchy & V@nny
Stela
Petra
moj blog posvećen LOTR-u
Matea
Metalac
Predobra stranica!!!Nije za cajkeraše!
moj stari blog
moj naaajstariji blog...tj. prvi blog!
Katarina
Dunja
Ronaldinhica
Tinchek
Tonka
Anna-Ballackova fanica=)ali ne veća od mene=)
Kranjčarica
One3hill girl
Torresica
Dunj@

Something =)








Images for your blog



Myspace

Lyricsi nekih pjesma:





















































nedjelja, 20.05.2007.

Nedjelja,prokleta nedjelja...

Servus draga nacijo!Kao prvo Chelsea je jučer pobjedio Manchester United i osvojio FA Kup...zahvaljujući Drogbi!!!Neda mi se sad pisat pa ću vam iskopirat s neta kaj je bilo smijeh

Mourinho i njegova momčad pobjedili su ManU u 126. izdanju FA Kupa jednim golom u produžecima. Ratničku utakmicu gledalo je 90.000 Engleza na najskupljem stadionu svijeta.
Nogomet na prepunom Wembleyu nije bio dostojan ambijenta koji je stvorilo 90.000 Engleza na najskupljem svjetskom stadionu (800 milijuna funti).
U finalnom ogledu 126. izdanja engleskog FA Kupa slavio je Chelsea minimalnom pobjedom nad Manchester Unitedom, ali tek golom Didiera Drogbe u produžecima.
Sudar polufinalista Lige prvaka, te novog (ManU) i starog (Chelsea) engleskog prvaka donio je siromašan nogomet bez previše uzbuđenja i pravih prilika.
U trenucima kada se činilo kako će pitanje pobjednika biti razriješeno izvođenjem kaznenih udaraca Didier Drogba i Frank Lampard su odigrali dupli pas nakon čega je reprezentativac Obale Bjelokosti svladao jedinicu Crvenih vragova.Ovom pobjedom Chelsea je osvojio četvrti naslov pobjednika FA Kupa u osam finala, dok je ManU ostao na rekordnih 11 naslova u 18 finala.


I dvije slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To je bilo nakon pogotka...kak su happy!A na slici su(za one koji ne znaju):Mikel,Robben,Wright-Phillips i Essien...Dečki su super igrali..
ali ipak evo kralja utakmice Didiera Drogbe:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us!!!
CHELSEA JE NAJBOLJI!!!
Ali Ballack nije igrao...jer još nije spreman za igru...bitno mi je da je on dobro!!!BALLACK I LOVE YOU!!!Evo jedna njegova slika...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I LOVE YOU!!!

Danas sam treala ići bratiću na pričest...ali baš se meni dalo...sorry Kiki!Osim toga...sutra me pita kemiju eekeekeeka neam pojma!!!I pišemo povijest...a to se naštrebam...ali mene je kemije strah a možda i 5-minutnu kontrolnu pišemo...jojks!

Ujutro kad sam se probudila idem ja gledat na mobitel koliko još imam para...imala sam 40.13 HRK...i pošaljem ja jednu poruku Kikiju da velim da ja ne budem došla na pričest...i idem provjeriti opet kad ono imam 13.75 HRK...ja sam skoro popizdila!!!Koji mi to vrag uzima pare s računa!!!GRRRRR!!!burninmadheadbangmadblablapuknucua dobro nea veze...pitala sam mamu dal budem mogla s Didi u Njemačku rekla je da bude vidla...jer Didi ima dedu tam di je i Ballack...i on tamo dođe svako ljeto...i možda ga upoznam...dobijem autogram i njegov orginalni dres!!!AAAAAAAAA!!!To bi bilo superiška!!!thumbup...sad sam trenutno sama doma s burazom...on gore popravlja komp...a kasnije bude kod njega došel Oggy...joj što ja njega ne podnosim...a jbg...onda se idem učit kemiju i povijest...moram si još popravit ocjene kolkiko se da popravit...a s 4 budem prošla tak i onak...ali opet...trebaju mi bodovi za upis...ahhhhh...Vecky bude za zadnji dan donesel gitaru u školu i onda bude sviral a mi bumo se svi nalokali ko budale jer onda još samo 1 godina u osnovnoj!partyJa ne mogu vjerovat da je to tak brzo prošlo...ja se ne budem mogla oprostit od frendova pogotovo od muškog djela...ja imam više muških frendova nek ženskih...tak su mi zakon dečki iz razreda!A od cura iz rezreda su mi jedino zakon Tinchek,Jana i Tena...a dečki su mi skoro svi zakon...Joseph,Marek,Ivan,Viki,Dexter,Grga,Kikač,Vecky,Nikola,Milek...svi!!Tak da se nadam da budemo ostali i dalje u kontaktu...ali dobro većina bude išla u istu srednju ko i ja samo u drugi smjer...tak da se budemo opet viđali...ali Tinchek bude išla u jezičnu gimnaziju u Zagreb tak da se ne bumo viđale često!!!KMEEEEEEE!!!Kako je tih 7 godina brzo prošlo...i sad bude brzo 8 godina...i onda gotovo...ne mogu vjerovat...inače ja budem išla u upravnu a kasnije ako Bog da na glumačku akademiju...ne znam dal sam to već rekla ali vjerojatno jesam da od jeseni počinjem sa sviranjem gitare!!!WIIIIIIIHU!!!Jebote...jučer je moj susjed imal rođendan ne znam koji 47 ili koji...ajme ljudi su bili do 3 sata kod njega ja sam htjela crknut...pjevali su...derali se...ajmeeeeeeee!!!da popizdiš!
Ne znam kak ali neak sam uspjela zaspat...i zato sad spavam...hah!Ajde people idem ja...sad...učit...ajde SAYONARA!!!



| komentari (11) | print | # |


<< Arhiva >>