.........my life........

28.06.2006., srijeda

....dosadno....

evo koliko vidite po naslovu dosadno mi je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! samo se izležavam, gledam tv i nekad izađem do birca u susjedstvu...... U ponedjeljak sam se dogovorio s "curom" da se nađemo jer sam do škole ujutro i naravno onda je zaspala tak da sam ju čeku sat vremena al nema veze iskupila mi se ona nije bitno kako.....sam da spomenem da mi je jako žao šta je Hrvatska ispala iako nisam mogao gledat utakmicu :-( imao sam važnijeg posla! evo toliko od mene javim se za koji dan....do tipkanja........

josipa nadam se da se ne ljutiš evo šaljem ti veliku pusu!!!!
- 01:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

Name:Kristian
Date of birth:7.6.1990
City:Sesvetski Kraljevec (Zg)
Hobi:Mixanje i produkcija glazbe,nogomet,PC igre i naravno surfanje netom
Music:Slušam sve, sviram gitaru.....i tamburicu :-(((((
School:Srednja škola Dugo Selo, 2.rtb
Dream:Postati netko i nešto to jest biti duuuuuuugo pamćen
I like:Volim društvene ljude koji nisu umišljeni i nevole se svađat
Love:JOSIPA!!!!!!!!!!!!!
Friends:ima ih dosta neda mi se nabrajat
Nicknames:spermić,kiki............

ovo sam ja...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi