nedjelja, 17.12.2006.

Inspiracija = 0

EDIT: Iz razloga sto ekipa uopce ne kuzi humor i misli da sam nerd, obrisah part sa diodama.
Geez.

Cestitam fruteku koji je finally polozio vozacki, i koji ce me sada svaki dan vozit u skolu (jel tako?).

Kao sto ste iz prilozenoga mozda primjetili, nemam inspiracije. Eto reda radi nek se zna da ne znam di sam bio u petak, u subotu malo na fisu pa u cmaru na kremiranje. Nije bilo preloše makar sam razocaran iz razloga koji cu zadrzat za sebe( koji sam k. onda uopce spominjao ista, jebiga sad mi se neda brisat). Ah da sjetih se bio sam s nocturnom kod yui na bozicnom sajmu pa u 5.gimn pruzit moralnu potporu breakdownu. Makar nemaju autorskih uradaka afaik nisu losi decki. Bilo je jos par bendova al se nisam ni trudio pamtit imena. Poslije sam se jos malo klosario po gradu pa doma. Eh da prosli tjedan ispravih sklopove i matisu, steta kaj cu ovaj tjedan pobrat sulje iz istih.



| 19:10 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>