srijeda, 22.11.2006.

Sve mi se izbrisalo...neda mi se o.o(duhovno prociscenje part2)

Sve, sve mi se izbrisalo, komentari, boxevi, dizajn i znate kaj? Boli me kurac (: ^_^
Tecaj je zavrsio i osjecam se odlicno. Fenomenalno. Naucio sam pun k i bilo je dosta intenzivno.
Posto je sam tecaj tajna necu nis pisat kog zanima(nikog) ima link.
I sad nis, sjedim pred kompom i cekam pirata da dofura neke igre. Nisam nis narucivao vec 3-4godine o.O Dobro ce mi doci da malo ispraznim glavu. Ne znam kaj se dogadja nit di cu ic prek vikenda, jedino kaj znam je da moram pit >: Nisam okusio esenciju zivota vec 2 tjedna, stanje je kriticno.
daj neda mi se pisat, idem sjedit. bok

LINK: http://www.artofliving.hr/
btw ak ti nes ne pase, odjebi u laganom troskoku od kud si i doso/la.

| 17:24 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>