27.08.2006. / nedjelja

ljudi vratio sam se s mora!!!!!!!!!!

Bome me dugo nije bilo a?,puni jedan mjesec i nešto sitno.ja bio na moru , sjajno se zabavio ali na žalost nisam mogo pisat pa eto ;šta je tu je.na moru je bio izvrsno ,bilo je puno dećki a i još više (cura ak me razumijete).neda mi se sad opisivat svaki dan al stvarno ;živa ludnica.jako mi je žao što frend iz Rovinja (vošten)nije bio duže;bilo bi mu super.jedan dan ću uvijek pamtit:ja i Ante(frend)smo dobili motor(izvrstan,10ks,125cm,140km)ali nije imao goriva i stoga smo ga ja i ante gurali uzbrdo 4km,malo ja malo on.kad smo napokon stigli sve smo sredili i odmah smo bacili probnu vožnju.vozili smo se cijeli dan;jurili smo;sve dok se nismo razbili,i ja i on smo se zakleli da više nećemo brzo vozit.i eto to je to.poz


i p.s:ruka me još boli od pada!

- 21:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.