prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Auti,motori,cure sve što dečkima treba.


Counters

hit Counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog







Auti iz ankete

Nissan Skyline
Image Hosted by ImageShack.us

Porsche Cayman
Image Hosted by ImageShack.us

Ferrari Enzo
Image Hosted by ImageShack.us

Toyota Supra
Image Hosted by ImageShack.us

VW Jetta
Image Hosted by ImageShack.us

Honda S2000
Image Hosted by ImageShack.us

Mitsubischi Lancer Evo IX
Image Hosted by ImageShack.us

Bmw 1
Image Hosted by ImageShack.us

Novosti



Vicevi

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !

P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !

P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !


Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!

Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".

Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."

Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku

Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!

Kutak za užitak

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 30.12.2005.

BMW 130i: Premium u svim pogledima


Jedinica je pojavljivanjem na tržištu postavila potpuno nove standarde u klasi. Podsjećamo, to je prvi velikoserijski kompakt sa stražnjim pogonom, koji je postavio nova mjerila u pogledu voznih svojstava, ekskluzivnosti te uporabljene tehnologije i opreme. S pravom su se u BMW-u hvalili da je to punopravni član njihove game. Jedinica se od veće braće razlikuje samo dimenzijama jer ovjes je gotovo identičan onom u trojci i petici, kao i oprema i tehnologija.Redni šesterocilindraš preuzet je iz nove trojke, ali uz određene dorade koje su taj nagrađivani motor učinile snažnijim i bogatijim okretnim momentom. Trolitreni benzinac opremljen VALVETRONIC i dvostrukim VANOS sustavima te svom silom moderne tehnologije i naprednih materijala razvija 265 KS i 315 Nm. Sve to čini ga najsnažnijim agregatom u klasi.

Vozač jednostavno nema osjećaj da sjedi za upravljačem tako potentnog automobila. Zvučna izolacija i udobnost u unutrašnjosti samo pridonose tom dojmu. Tek pogled na brzinomjer odaje pravu sliku mogućnosti ovog modela. A one su više nego impresivne: ubrzanje od 0 do 100 kilometara na sat iznosi samo 6,1 sekundu, a maksimalna je brzina elektronički ograničena na 250.Motor je nedvojbeno najbolji u klasi, i to ne samo snagom i performansama, nego i uglađenošću te povoljnom potrošnjom - u prosjeku samo 9,2 litre na 100 kilometara. Ne smijemo zaboraviti ni zvuk koji je u pravoj maniri BMW-a jednostavno predivan. Pohvale idu i šestobrzinskom mjenjaču koji se odlično uklapa u sliku perfekcije kojom odiše ovaj automobil.

BMW 130i, iako ga mnogi smatraju takvim, nije pravi sportski automobil. On je iznimno brz i sposoban kompakt koji će iza sebe ostaviti sve konkurente, no za naziv “pravi sportaš” nedostaje mu jedna važna stvar - emocije. Svojim perfekcionizmom i neprijepornim znanjem BMW je napravio presavršen automobil koji jednostavno ne budi osjećaje. U njemu nema ništa brutalno, divlje ni neobuzdano. Čini se da za to nije niti namijenjen i da se, unatoč negiranju BMW-ovih stručnjaka, ipak priprema pravi M1.




| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>