![]() |
prosinac, 2005 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
Jedinica je pojavljivanjem na tržištu postavila potpuno nove standarde u klasi. Podsjećamo, to je prvi velikoserijski kompakt sa stražnjim pogonom, koji je postavio nova mjerila u pogledu voznih svojstava, ekskluzivnosti te uporabljene tehnologije i opreme. S pravom su se u BMW-u hvalili da je to punopravni član njihove game. Jedinica se od veće braće razlikuje samo dimenzijama jer ovjes je gotovo identičan onom u trojci i petici, kao i oprema i tehnologija.Redni šesterocilindraš preuzet je iz nove trojke, ali uz određene dorade koje su taj nagrađivani motor učinile snažnijim i bogatijim okretnim momentom. Trolitreni benzinac opremljen VALVETRONIC i dvostrukim VANOS sustavima te svom silom moderne tehnologije i naprednih materijala razvija 265 KS i 315 Nm. Sve to čini ga najsnažnijim agregatom u klasi.
Vozač jednostavno nema osjećaj da sjedi za upravljačem tako potentnog automobila. Zvučna izolacija i udobnost u unutrašnjosti samo pridonose tom dojmu. Tek pogled na brzinomjer odaje pravu sliku mogućnosti ovog modela. A one su više nego impresivne: ubrzanje od 0 do 100 kilometara na sat iznosi samo 6,1 sekundu, a maksimalna je brzina elektronički ograničena na 250.Motor je nedvojbeno najbolji u klasi, i to ne samo snagom i performansama, nego i uglađenošću te povoljnom potrošnjom - u prosjeku samo 9,2 litre na 100 kilometara. Ne smijemo zaboraviti ni zvuk koji je u pravoj maniri BMW-a jednostavno predivan. Pohvale idu i šestobrzinskom mjenjaču koji se odlično uklapa u sliku perfekcije kojom odiše ovaj automobil.
BMW 130i, iako ga mnogi smatraju takvim, nije pravi sportski automobil. On je iznimno brz i sposoban kompakt koji će iza sebe ostaviti sve konkurente, no za naziv “pravi sportaš” nedostaje mu jedna važna stvar - emocije. Svojim perfekcionizmom i neprijepornim znanjem BMW je napravio presavršen automobil koji jednostavno ne budi osjećaje. U njemu nema ništa brutalno, divlje ni neobuzdano. Čini se da za to nije niti namijenjen i da se, unatoč negiranju BMW-ovih stručnjaka, ipak priprema pravi M1.