spediterke8.blog.hr

....Hy.....

wave:wavewaveEj...Evo mene NAPOKON....A ljudovi sorry al uopće nemam volje za pisati i imam važnijeg posla...Al eto mene opet vama...Odlučila sam se da napišem novi post zato što mi je već dosta da me svi proganjaju zbog toga,pa evo za Mihaelu,Darka i ostale jeste sretni?????namcornamcornamcornonononoNemam baš šta pametno pisati pa eto pozdravljam MELITU,MIHAELU,DARKA,njegovu seku KATARINU,cijelu Prometnu,svoj razred,2E.......mahmahmahJoš bi ja ostala s vama i čavrljala do mile volje al mene čeka knjiga i štrebanje EKONOMIKE tak dabangbangbang......A dobit ćeš batina sigurno i uopće mi se ne pere brm brm.....rolleyesrolleyesPusaaaaaaaakisskissi mahmah

09.06.2007. u 18:48 | 72 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

....tebi.....

....ti bebo moja znaš koliko ja tebe volim i koliko ću te još voljeti....kisskisskisscerekcerek

MELITA...


ja sam Melita,rođena 20.12.91.idem u 1f,volim zajebanciju,smjehsmijeh,sport i svog decka naravno.uzivam u druzenju s najboljim frendicama,plesanju itd...najbolje frendice su mi miha,maja,pepy i iva.njih vojim najvise na svijetu!yes s folke sam i to bi bilo to...mah

MAJA...

Ja sam Maja,rođena 27.04.,idem u PROMETNU u Zagrebu,volim sve što vole mladi,volim svog Marija...Živim na Ferenščici(Pepublika Pešćenica)...Naj frendice su mi Melita i Tea....Pozdrav BOSANCIMA....

...=)=)=)=)=)......

Samo tko voli zna koliko boli i kako je teško ljubav naći,
samo tko pati može da shvati što u životu ljubav znači...

Zavoljeo me prvi,ja to nisam znala...Tražio je da se promjenim,ja sam ga poslušala.Sada ga volim
i on to zna,promjenio se dosta al ne na onaj način na koji sam ja.Ljubav ne pokazuje,izbjegava me često.Odlazim jer shvaćam da mi kraj njega više nije mjesto.
Pamtiću ga dugo,pošto ga je moje srce,na žalost,zavoljelo ludo....

Pajkit ne mogu,pa zvijezde brojim i shvaćam ljubavi da beskrajno te volim!Srce me boli i duša mi vene,jer tebe ljubavi nema kraj mene...

Noćas kad zvijezde prekriju nebo lijepo mi spavaj moja mala bebo,a ja ću odozgo pazit na tebe,kao anđeo čuvar staviti sebe jer volim samo..AL SAMO TEBE....

Ti možeš drugoj u zagrljaj pasti i drhtati poput morske pjene,ali kad budeš na vrhuncu strasti,gledat ćeš nju a vidjeti mene...

I OVA JE PORUKA ZA NAŠE PROFESORE.....


Profesori,jel vam žao,nitko od nas nije pao
ovo nam je zadnja šala
od srca vam svima hvala...