Osobni Filmski Top 15:
  • 1. Donnie Darko
  • 2. The Fifth Element
  • 3. Evil Dead II - Dead by Dawn
  • 4. Cannibal! - The Musical
  • 5. Blazing Saddles
  • 6. Return of The Living Dead II
  • 7. Cactus Jack
  • 8. Tremors
  • 9. Batman
  • 10. Lake Placid
  • 11. Resident Evil - Apocalypse
  • 12. Sars Wars
  • 13. Clerks
  • 14. Airplane
  • 15. Evil Aliens
  • 16. Nudist Colony Of The Dead
  • eXTReMe Tracker

    Atomik Circus (2004.)

    Kaciga nije pomogla :) http://www.imdb.com/title/tt0362084/

    ...ili punim nazivom Atomik Circus - Le retour de James Bataille je jedno od najvećih sranja koje sam imao nesreće pogledati u životu i najgori film koji sam gledao ove godine; ja inače mogu prožvakati većinu niskobudžetnih filmova, Trominu produkciju pa čak i Seduction Cinema produkciju, ali ovo je grozno.

    Daljnji opis sadrži spoilere pa ako stvarno još imate želju pogledati film nakon uvodne rečenice, nemojte dalje čitati.

    Naime, ovo je francuska SF avantura-drama-mjuzikl-komedija o napadu vanzemaljaca na mali gradić u kojem živi pjevačica Concia koju glumi Vanessa Paradis i koja kroz film svako malo otpjeva neku groznu pjesmu (možda bi nekima bile i dobre, ali meni su užasne). U Conciu je zaljubljen James Bataille koji slučajno digne u zrak kafić njezinog tate te završi u zatvoru iz kojeg pobježe i kao što naslov kaže, vraća se u gradić kako bi bio s Conciom. Za to vrijeme, vanzemaljci počinju ubijati ljude što građani uopće ne primjećuju sve do konačne invazije za vrijeme održavanja velikog talent showa Conciionog oca. James se tada baš vraća u grad i glumi heroja dok ga ne usisa veliki vrtlog na nebu i odbaci na drugu planetu gdje mu se ukaže puno verzija Concie... KRAJ!

    Film sam gledao na dva puta što rijetko radim, ali ovdje nisam mogao izdržati tih 80 minuta odjednom jer se u prvih 60 minuta ama baš ništa zanimljivog ne događa, a preostalih 20 minuta sam pogledao jer me zanimalo kud to sve vodi... i pokazalo se da ne vodi nikud. Film ukupno sadrži dvije fora stvari, prva je na slici, a druga je jedan od natjecatelja u talent showu koji tjera svog psa (vrlo neuvjerljiva lutka) da pjeva tj. zavija u ritmu pritiščući mu madež ili nekakvu ranu, što god bilo. :)

    Uz dosadnu priču, kamera je grozna i neprestano se trese, a i kutevi snimanja su očajni povremeno. Engleski titlovi su u nekim trenucima vrlo loši (vjerujem da bi mi film bio nešto gledljiviji da je na engleskom).

    Loš film!

    - 15.01.2006., nedjelja, 00:36 - Komentari (4) - Isprintaj - #



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis Bloga:
    Potaknut brojnim blogovima s recenzijama filmova te vrlo čestim gledanjem filmova otvorio sam ovaj blog u kojem ću komentirati pogledane filmove (bilo po prvi ili tko zna koji put).

    Inače, volim zabavne filmove, žanr nije bitan (ali preferiram horore, horor komedije i parodije), glavno da se dobro zabavim uz njega; također gluma mi nije gotovo uopće bitna kao ni specijalni efekti - kao što rekoh, bitan je faktor zabave uz film!