brody (Petra)Prejaka cura
zekkyn novi blog
kiky [50 cent] naj fendica iz razreda
chunky frend iz razreda šteta šta više ne piše blog...
ona je looda( x missy) komentar je suvišan
danci jako dobra fendica iz razreda
hanna"mala" hana iz moje škole
sabina
Queen of magic Zakon cura iz mog razreda
Sexy Lutkica 14 Prejaka cura iz mog razreda


i jahtu potopit
A kad priden ja na festival
S pjesmun ću storit skandal
Tras-pras, besedi će letet
Ha ha ha, svi će nan se smet

(aj curice balavice da ti vidim bradavice)

Mene zgobit more saki...
Kad me zgobi
Na široko hodin
Kad me zgobi, na široko hodin, trajnanaj
I can t get no, satisfaction
I can t get no, satisfaction trajnanaj

Moskva-broskva
Apuz-kapuz
Ptičja-gripa
Ludilo-kravlje
Slovenija-mića
Štikla-taki
Jaje-na oko
Fićo-abarth
Koa-poa
Peri-deri
kurac-palac
Lepa-naša
Carla-del ponte
Bira-bambus
Čije-moje moje

Mene zgobit more saki....

Trajnana trajni trajnani,Trajnana trajni trajnani

Moji taki!!

Specijalizam - nema što

04.05.2006., četvrtak

...:VODKICA:...=)=)=)=)=)=)=)

bangbangDakle ljudi ko ša znate u utorak u 13:41H mi je bio 15. rođendan!!!! smijehsmijehsmijehsmijeh Dakle sad sam već star i osjećam polagano zub vremena...
Ma ono znate na ša mislim, reuma išijas, osteoporoza i ostala sranja...smijehsmijeh Dobio sam onu super narukvicu, 500 kn i još tonu drugih stvari, al glavno je ono ša će da bude u subotuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Dakle, JA, zatim Njeno Visočanstvo LANA lud (IZNENADILI BISTE SE KOLKO TA ŽENA MOŽE POPIT PRAVA ISPIČUTURA... LOL)te prateča visočanstva MARINA smijeh(e ovoj je dosta litra pive i već je u oblacima lol) HANA thumbup i naravno ZEKKY njami (uh, čak joj napisah ima s 2 K) iđemo u Uljanik. Al jebeš uljanik ko Uljanik.... U glavnom, prije Uljanika zaustavit ćemo se na dobrom starom ljubljenom MZ-u nutnut i ono pošteno se nacugati (pošteno vam znači ono od prilike na svakzu osobu jedna i pol boca vodke...) partypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty partypartypartypartypartypartypartypartypartyparty dakle, onda se ide u Uljanik, a budući da ja znam sebe tam ću vjerojatno zaspati, al nea veze... ono

E a sad nikako da na štekam kiky da mi stavi novu pozadinu...al danas ću ju mučiti dok ne pristane hehehehe... I naravno treba ovde Tita666 da se pozdravi (Tito mi smo tvoji PIONIRI MALENI bangbang buahahahahaha)i eto to bi bilo to {i kiky ne seri za kratki post jer nije ni tvoj ko zna kolko dugačak sam ša su tebi veča slova hehehe ludludludlud}... So, peace (mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah) i javim vam kak je bilo u Subotu...


- 18:25 - aj ostavi komentar i po... (54) - Da imaš s čime dupe obrisati... - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ma šta da vam kažem... specijalizam...