brody (Petra)Prejaka cura
zekkyn novi blog
kiky [50 cent] naj fendica iz razreda
chunky frend iz razreda šteta šta više ne piše blog...
ona je looda( x missy) komentar je suvišan
danci jako dobra fendica iz razreda
hanna"mala" hana iz moje škole
sabina
Queen of magic Zakon cura iz mog razreda
Sexy Lutkica 14 Prejaka cura iz mog razreda


i jahtu potopit
A kad priden ja na festival
S pjesmun ću storit skandal
Tras-pras, besedi će letet
Ha ha ha, svi će nan se smet

(aj curice balavice da ti vidim bradavice)

Mene zgobit more saki...
Kad me zgobi
Na široko hodin
Kad me zgobi, na široko hodin, trajnanaj
I can t get no, satisfaction
I can t get no, satisfaction trajnanaj

Moskva-broskva
Apuz-kapuz
Ptičja-gripa
Ludilo-kravlje
Slovenija-mića
Štikla-taki
Jaje-na oko
Fićo-abarth
Koa-poa
Peri-deri
kurac-palac
Lepa-naša
Carla-del ponte
Bira-bambus
Čije-moje moje

Mene zgobit more saki....

Trajnana trajni trajnani,Trajnana trajni trajnani

Moji taki!!

Specijalizam - nema što

26.04.2006., srijeda

ROČKAAAAAAAAAAAAAAS

Dragi moji, ja vam 2.5. iam a ša drugo neg rođendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Iam petnaest godinaaaa!!! smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehpuknucu weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ko je faca, ko je faca??? ma zaboravite... ja sigurno nisam faca... aniway, danas sam sa starom bio u gradu i kupla mi ona srebrnu nraukvicu. Ej ljudi da znate kak je ljepa.... Ja se oduševio... evo vam i slikica...I kiky ne pizdi da je post prekratak jer nisu ni tvoji puno duži a pišeš ih ionak svake prestupne lol bangbangbangbang zujozujozujozujozujo zujozujozujozujozujozujozujo zujozujozujozujozujozujozujo zujozujozujozujozujozujozujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 17:10 - aj ostavi komentar i po... (30) - Da imaš s čime dupe obrisati... - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ma šta da vam kažem... specijalizam...