Specijalistica

23.04.2007., ponedjeljak

Evo i mene malo...

Pa tako vam nešto želim napisati..da imate za čitati još nešto osim mojih komentara..al o čemu pisati..
Ne znam..
Joj ovih zadnjih dana se ne događa ništa zanimljivo....sunce prži ko ludo...svi su u kratkim rukavima..samo ja još nisam izvadila iz ormara proljetnu odjeću...tako mi se neda a i nemam baš vremena..ja sam tek počela raditi, pa je stalno rad rad i onda opet rad...danas nisam do 15 h stigla ni jesti ništa..joj ke je to bezveze.
Moram reći da u ub nisam bila vani, ni prošlu niti...a alkohol...nisam ga okusila od mog prošlog posta..a zašto sve to-...pa ak mi vjerujete dosadilo mi je sve skupa..
Dosadilo mi je i ići van..i piti...sve mi to nema više one čari..one čari od prije kad sam samo razmišljala o subotnjem izlasku i dobrom provodu... di je sve to nestalo ja stvarno neznam..a dali mi to nedostaje..NE ne nedostaje mi nimalo...haha ovako bar uštedim koju kintu.
Ašta je bilo s onim mojim dečkom...a da bilo je sve super 2 tjedna..i onda je ispalo da je on jakooooooo jakoooooooo čudna i jakoooooooooo ljubomorna osoba, a meni se stvarno sada neda trpiti takva sranja i ljubomorne ispade..pa sam mu rekla da ću ga nazvati kad si posložim sve stvari u životu..a znate kad ću ga zvati NIKAD....
Al moram vam reći da mislim da se zaljubljujem u nekoga, nazvat ću ga Zagonetni...nije da se zaljubljujem ili možda je..al to traje već 3 tjedna (zato mi i nije bilo teško ostaviti onog čudaka,jer negdje duboko u sebi želim nešto sa Zagonetni)..
Zagonetnog sam upoznala nakon šta sam počela raditi..on radi negdje blizu mene..i svaki dan smo se susretali pa smo se jedan dan i upoznali...
Svakodnevno smo se nakon toga počeli pozdravljati..i on bi mi se svakodnevno nasmijao naljepšim osmjehom na svijetu...kad ga koji dan nebih srela jako mi je nedostajalo to njegovo slatko smijanje...
I tako je on meni počeo svaki dan davati neke komplimente..kako sam mu simpatična, kako se lijepo smijem...i tako dalje...a ja sam svakim danom sve više cvijetala šta mi on posvećuje toliko pažnje...
Zaista sam počela razmišljati o tome kako bi on i ja bili lijepi par....ali (da uvijek postoji ali a tu postoji jedno jako veliko ALI)..Zagonetni ima curu, mislim prekinuo je snjom ali kaže da je još uvijek voli... I tu moja sva oduševljenost prestaje...sve moje maštarije o nama kao paru prestaju..sad je u mojoj glavici postavljeno puno pitanja na koje ja nemam odgovora...
Šta sam ja zaljubljena u njega????
Ili je to samo posljedica toga što toliko želim da mi netko posvećuje pažnju pa sam samo zabrijala u glavi da sam zaljubljena a nisam????
Šta sam ja njemu samo prijateljica???
A zašto sam ja ostavila sad ovog dečka kad želim puno pažnje a on mi ju je pružao???
Postoji li ikakva šansa da zagonetni i ja budemo ikada zajedno???
Je li zagonetni ikada razmišljao o njemu i meni??'
Tko će mi odgovoriti na sva ta pitanja??
Jesam li ja normalna???
-da i uglavnom tako si ja razmišljam cijele dane...a odgovora nema....stvarno sam neka čudakinja..ili možda ja samo mislim da sam čudna a zapravo sam normalna..samo puno razmišljam o svakakvim nebitnim glupostima...i jako mi upadaju u oči dečki koji nikad neće biti moji...zašto se meni uvijek ti sviđaju.. Zar je zabranjeno voće zaista i najslađe????????????????


Pozdrav

Pusa puno vam šaljem

- 15:55 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o Specijalistici


- imam 19 godina
- trenutno razmišljam šta želim
u životu jer još ni sama neznam
-volim svoje frendove iako me znaju
jakooooo razljutiti svejedno ih OBOŽAVAM sve
- imam samo jednu frendicu, nikad se nisam
dobro slagala sa curama tako da sam većinom
u muškom društvu
- nemam sreće u ljubavi a nikad ni nisam imala
- jakoooooo se dobro slažem sa sestrom i
stvarno neznam šta bi bez nje,
ona me najbolje razumije
i pruža mi veliku podršku u životu

Muzika:
- volim svu vrstu glazbe i trenutno slušam
RHCP-a i Rolling Stonse
- jako mi je posebna pjesma od Roxette
It Must Have Been Love
- kada sam tužna volim slušati stare strane hitove
kao što su: Every Breath You Take, Heaven Is A Place On Earth,
Girls Just Wanna Have Fun, There Must Be Angel...
- od domaće muzike obožavam Parni Valjak, a moram
reći da sam u zadnje vrijeme puno slušala Tošu Proetskog
i Dražena Zečića
- kada su neka prvenstva bila rukometna, nogometna
obavezno slušam navijačke pjesme
- a dok vozim auto slušam hitove koji se
trenutno vrte a trnutno su to London Bridge, Pump It,
Can I Have It Like That, Bossy, itd...

Filmovi:
- obožavam gledati filmove, od komedija
do horora
- jedan od naljepših filmova koje sam pogledala
je Pearl Harbor, a tu je i neizostavni Titanic
- pogledala sam 9 puta Doručak kod Tiffanya
ali neznam zašto
- od filmova koje sam pogledala u
zadnje vrijeme su mi dobri Vrag nosi Pradu-komedija,
Hard Corps-akcija, See No Evil-triler,
Stay Alive-horor, Clerks 2-komedija i naravno Jackass 2

Hrana:
- volim jako začinjenu hranu
- mora biti puno soli, i papra da bi ja pojela nešto
- jakooo volim meso i ja uvijek kažem kako ručak
nije ručak bez mesa na stolu
- ne volim hranu iz mora, šta je problem u mojoj
kući jer su svi ludi za ribom pa sam
ja crna ovca
- volim svo voće osim ananasa


Moje mane:
- jako lako me je razljutiti
- previše psujem
- volim zapaliti kada idem van a i popiti

Moje vrline:
- ne kasnim, uvijek dođem 5 min ranije
- volim se puno smijati (ponekad previše)
- vesela sam osoba i uvijek svih raspoložim
- ah to je to nemogu se ničega više sjetiti


To je sve zasada....pa ću dopisati još nešto s vremenom..

Da te mogu pismom zvati

Ti za me si bila ka rosa na cviću
sa usana pila i ljubav i sriću
a ja bi tija pismom ti prići
jos ljubavi ima ka ulja u svići

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva život cili
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva, ne bi staja
da se stara ljubav vrati
ne bi pismi bilo kraja

Ne vraćaš se više u pisme i riči
i nema te sa mnom u nijednoj priči
a ja bi tija pismom ti priči
jos ljubavi ima ka ulja u svići