Specijalistica

26.03.2007., ponedjeljak

I am back!!!

Od kuda da krenem, ne znam ni sama..život nas ponekad može tako jako iznenadit..
Jedan dan je sve crno a drugi dan je već sve bijelo ili obrnuto..
Kod sestre sam bila samo u čet i pet pa sam se vratila doma, ali nisam imala pristup internetu jer mi je komp završio na popravku dok me nije bilo...
Bilo je ok sa sekicom, ko i uvijek, lijepo smo se napričale, podružile i krenula sam ja u sub ujutro lijepo doma...
Šta me doma dočekalo, pa mama me obavjestila kako su me zvali da idem radit, i tako vam je specijalistica danas počela radit.,ma moram vam i priznat da mi danas na prvom radnom danu i nije bilo tako loše..šefica mi je super
Tako da mi neće biti teško odlaziti na posao...
A sada vas zanima šta je bilo sa onim mojim frendom, pa izgleda da je sve to posljedica usamljenosti, i ja sam njemu rekla šta sve osjećam i kako stvari stoje,
i dugo smo u sub popodne pričali o tome, i ja sam sama zaključila da uopće ne želim biti
sa njime sada da to samo želim kada sam malo pijana i kada se
osjećam usamljeno do kraja.. dogovorili smo se kako kad sljedeći put
budem u toj fazi da želim bit snjim, mi ćemo o svemu tome
popričati i sve će bit ok, tako bar on kaže...ma ne znam ja mislim isto da će sve biti ok, meni je najbitnije da sam ja
skupila hrabrosti i rekla mu šta se sve mota po mojoj ludoj glavici...
Eh u sub navečer sam bila vani sa društvom, bio je i ovaj frend, ali mi ovu sub nije ni palo na pamet da budem s njime, a znate zašto..zato jer sam srela svog bivšeg dečka (onog kojeg sam bila ostavila kad sam počela hodati sa onim mojim princem kojem sam cijeli post bila posvetila), i uglavnom on i ja se zapričali,
pričao mi je o životu, o faksu, o ljubavi kako mu je loše od kad smo mi prekinuli jer sam ja bila njegova prva ljubav..i tako malo pomalo pa me poljubio..a šta sam ja GLUPAČA KAKVE NEMA napravila, uzvratila mu poljubac, i onda sam pobjegla od njega bez pozdrava.. da znam da nisam baš najpametnije osoba na ovom svijetu, ali ponio me trenutak..Mislila sam da to želim a kad sam to napravila skužila sam da mi to nije trebalo u životu..i šta da mu sada jadnome kažem, sada ja već 2 dana ne idem nikud od doma da ga slučajno ne sretnem..
I ja sam zaključila da bi mene netko trebao dobro lupiti po glavi tako da se opametim i ne radim više sranja..
Pozdravljam vas

- 19:38 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o Specijalistici


- imam 19 godina
- trenutno razmišljam šta želim
u životu jer još ni sama neznam
-volim svoje frendove iako me znaju
jakooooo razljutiti svejedno ih OBOŽAVAM sve
- imam samo jednu frendicu, nikad se nisam
dobro slagala sa curama tako da sam većinom
u muškom društvu
- nemam sreće u ljubavi a nikad ni nisam imala
- jakoooooo se dobro slažem sa sestrom i
stvarno neznam šta bi bez nje,
ona me najbolje razumije
i pruža mi veliku podršku u životu

Muzika:
- volim svu vrstu glazbe i trenutno slušam
RHCP-a i Rolling Stonse
- jako mi je posebna pjesma od Roxette
It Must Have Been Love
- kada sam tužna volim slušati stare strane hitove
kao što su: Every Breath You Take, Heaven Is A Place On Earth,
Girls Just Wanna Have Fun, There Must Be Angel...
- od domaće muzike obožavam Parni Valjak, a moram
reći da sam u zadnje vrijeme puno slušala Tošu Proetskog
i Dražena Zečića
- kada su neka prvenstva bila rukometna, nogometna
obavezno slušam navijačke pjesme
- a dok vozim auto slušam hitove koji se
trenutno vrte a trnutno su to London Bridge, Pump It,
Can I Have It Like That, Bossy, itd...

Filmovi:
- obožavam gledati filmove, od komedija
do horora
- jedan od naljepših filmova koje sam pogledala
je Pearl Harbor, a tu je i neizostavni Titanic
- pogledala sam 9 puta Doručak kod Tiffanya
ali neznam zašto
- od filmova koje sam pogledala u
zadnje vrijeme su mi dobri Vrag nosi Pradu-komedija,
Hard Corps-akcija, See No Evil-triler,
Stay Alive-horor, Clerks 2-komedija i naravno Jackass 2

Hrana:
- volim jako začinjenu hranu
- mora biti puno soli, i papra da bi ja pojela nešto
- jakooo volim meso i ja uvijek kažem kako ručak
nije ručak bez mesa na stolu
- ne volim hranu iz mora, šta je problem u mojoj
kući jer su svi ludi za ribom pa sam
ja crna ovca
- volim svo voće osim ananasa


Moje mane:
- jako lako me je razljutiti
- previše psujem
- volim zapaliti kada idem van a i popiti

Moje vrline:
- ne kasnim, uvijek dođem 5 min ranije
- volim se puno smijati (ponekad previše)
- vesela sam osoba i uvijek svih raspoložim
- ah to je to nemogu se ničega više sjetiti


To je sve zasada....pa ću dopisati još nešto s vremenom..

Da te mogu pismom zvati

Ti za me si bila ka rosa na cviću
sa usana pila i ljubav i sriću
a ja bi tija pismom ti prići
jos ljubavi ima ka ulja u svići

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva život cili
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva, ne bi staja
da se stara ljubav vrati
ne bi pismi bilo kraja

Ne vraćaš se više u pisme i riči
i nema te sa mnom u nijednoj priči
a ja bi tija pismom ti priči
jos ljubavi ima ka ulja u svići