Specijalistica

20.03.2007., utorak

Idem ja....al samo na tjedan dana ;)

Sad sam se sjetila pa da vam samo kažem, ja odlazim na par dana..tako da me do drugog tjedna neće biti..idem malo posjetiti sestru, malo se zabavljati snjom i tako..
nemogu vjerovati kako sam ja nespretna osoba, najprije sam danas popodne pala u sobi i udarila koljenom u ormar, a to je boljelooooo, pa sam sad OPET pala i ovaj put udarila rukom o pod..a još uvijek me sve boli od mog pada prošlog vikenda...i dolazimo do zaključka da sam ja jedna jako jako nespretn osoba..ah bar danas nije pijanstvo krivo za to već sam ja sama kriva...ponekad mi nije jasno kako još uvijek mogu hodati, jer koliko puta ja padnem u tjednu me čudi da već nisam u invalidskim kolicima...
puno vas pozdravljam i sad idem malo čitati vaše postove ako je tko šta napisao, a nadam se da je jer mi se ne spava, a neda mi se gledat telku..pa vam se ja vratim sljedeći tjedan, nadam se punaaaa zanimljivih doživljaja koje ću vam ispričati...a možda i upoznam nekog tako da prestanem mislit na onog frenda..
pozdravljam vas
pusa

UPDATE:

Nitko ali baš nitko nije ništa napisao!!! Ljudi razočarana sam!!!
Idem sad spavati!!!
pozdrav još jednom

- 23:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o Specijalistici


- imam 19 godina
- trenutno razmišljam šta želim
u životu jer još ni sama neznam
-volim svoje frendove iako me znaju
jakooooo razljutiti svejedno ih OBOŽAVAM sve
- imam samo jednu frendicu, nikad se nisam
dobro slagala sa curama tako da sam većinom
u muškom društvu
- nemam sreće u ljubavi a nikad ni nisam imala
- jakoooooo se dobro slažem sa sestrom i
stvarno neznam šta bi bez nje,
ona me najbolje razumije
i pruža mi veliku podršku u životu

Muzika:
- volim svu vrstu glazbe i trenutno slušam
RHCP-a i Rolling Stonse
- jako mi je posebna pjesma od Roxette
It Must Have Been Love
- kada sam tužna volim slušati stare strane hitove
kao što su: Every Breath You Take, Heaven Is A Place On Earth,
Girls Just Wanna Have Fun, There Must Be Angel...
- od domaće muzike obožavam Parni Valjak, a moram
reći da sam u zadnje vrijeme puno slušala Tošu Proetskog
i Dražena Zečića
- kada su neka prvenstva bila rukometna, nogometna
obavezno slušam navijačke pjesme
- a dok vozim auto slušam hitove koji se
trenutno vrte a trnutno su to London Bridge, Pump It,
Can I Have It Like That, Bossy, itd...

Filmovi:
- obožavam gledati filmove, od komedija
do horora
- jedan od naljepših filmova koje sam pogledala
je Pearl Harbor, a tu je i neizostavni Titanic
- pogledala sam 9 puta Doručak kod Tiffanya
ali neznam zašto
- od filmova koje sam pogledala u
zadnje vrijeme su mi dobri Vrag nosi Pradu-komedija,
Hard Corps-akcija, See No Evil-triler,
Stay Alive-horor, Clerks 2-komedija i naravno Jackass 2

Hrana:
- volim jako začinjenu hranu
- mora biti puno soli, i papra da bi ja pojela nešto
- jakooo volim meso i ja uvijek kažem kako ručak
nije ručak bez mesa na stolu
- ne volim hranu iz mora, šta je problem u mojoj
kući jer su svi ludi za ribom pa sam
ja crna ovca
- volim svo voće osim ananasa


Moje mane:
- jako lako me je razljutiti
- previše psujem
- volim zapaliti kada idem van a i popiti

Moje vrline:
- ne kasnim, uvijek dođem 5 min ranije
- volim se puno smijati (ponekad previše)
- vesela sam osoba i uvijek svih raspoložim
- ah to je to nemogu se ničega više sjetiti


To je sve zasada....pa ću dopisati još nešto s vremenom..

Da te mogu pismom zvati

Ti za me si bila ka rosa na cviću
sa usana pila i ljubav i sriću
a ja bi tija pismom ti prići
jos ljubavi ima ka ulja u svići

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva život cili
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva, ne bi staja
da se stara ljubav vrati
ne bi pismi bilo kraja

Ne vraćaš se više u pisme i riči
i nema te sa mnom u nijednoj priči
a ja bi tija pismom ti priči
jos ljubavi ima ka ulja u svići