Specijalistica

15.03.2007., četvrtak

Ljubavi stara...još se tebe često sjetim!!

Ne znam zašto, možda jer je sve to nekako u zraku..počelo je biti toplije, sve oko mene cvijeta, sve je zeleno..ujutro se čuje cvrkut ptica..ma jednostavno neznam zašto..ali ovih dana sam razmišljala puno o ljubavi...
Sjetila sam se svog prvog pravog dečka..onog s kojim sam mislila da ću provesti ostatak života,
onog koji je bio moja prva velika ljubav...
Još danas pamtim dan kad sam ga prvi put vidjela..nećete mi vjerovati ali bila je to ljubav na prvi pogled...napisala sam u svom dnevniku da jedan dan želim biti snjim ali mislim da mi se to neće nikad ostvariti..al ostvarilo se...
Tada sam imala 16 godina, a on je imao 24..da znam da je to velika razlika u godinama pogotovo tada..ali meni je on bio tako savršen,
meni je bio onaj pravi, moj princ na bijelom konju...
imala sam ja dečka i prije njega ali to jednostavno nije bilo to, kada smo se ja i on prvi put poljubili mislila sam da je to ostvarenje svih mojih snova,
mislila sam da mi u životu ništa više ne treba..zbog njega sam ostavila dečka koji me je jako volio, i jako sam ga povrijedila, nisam htjela ali tada jednostavno nisam razmišljala..nisam shvaćala da bi mi bilo bolje s nekim mojih godina a ne s nekim toliko starijim..
Prvih mjesec dana sa mojim princem je bilo savršeno, bar meni..ja sam njega voljela svim srcem, a on mene baš i nije toliko..al ja to uopće nisam primjećivala...
Nakon tih mjesec dana počele su prve svađe, bila sam 2 srednje tada..odličan učenik sve 5..ali kako su se svađe sve više i više pojavljivale, moje ocjene su sve više i više padale..stalno sam mislila da će biti bolje, da mora biti bolje..i jedan dan nakon šta smo već nekih 6 mjeseci bili skupa on je rekao da moramo ozbiljno razgovarati..dobro mislila sam to je to, gotovo je...
Došao je po mene, i odveo me na večeru..sve neka romantika je bila u zraku, sve ko iz bajke..i počeo je pričati a kad je on otvorio usta, meni su odmah potekle suze..i tada mi je rekao da je prekinuo sa curom s kojom je bio.. Nisam mogla doći k sebi on je cijelo vrijeme imao curu, svih tih 6 mjeseci kojih smo proveli skupa on je imao drugu a ja to nisam znala..pa nisam mogla vjerovati..
Otišla sam te večeri i ostavila ga samog...tjedan dana nisam iz sobe izlazila..plakala sam i plakala...svaki dan me je zvao i slao brdo poruka...da bila sam glupa tada al
prije svega jako zaljubljena i zaluđena njime..i oprostila sam mu...
Sljedećih 3 mjeseca bili su tako savršeni,
cijele dane smo bili skupa, stalno je bio kod mene ili ja kod njega..ma sve je bilo tako predivno...al to nije puno potrajalo...i opet su počele svađe..i on i ja smo bili jako ljubomorni...on je mrzio sve moje frendove..a ja nisam mogla podnjeti da on priča sa ženskom osobom..bila sam tako ljubomorna, čak i kad je sa mojom best frendicom pričao...i to je tako trajalo i trajalo, mjeseci su prolazili a ja sam bila tako nesretna, zaboravila sam kako je to biti sretan..i nakon još 8 mjeseci tih sranja odlučila sam ga ostaviti..
Plakala sam te večeri ali jednostavno nisam mogla više..i on je plakao, nikad to nisam očekivala od njega..prvi put mi je te večeri rekao da me voli..nakon šta smo godinu i pol bili skupa on je meni rekao da me voli..ali ni to me nije moglo zadržati..otišla sam..
Nakon tjedan dana upoznala sam drugog dečka,o njemu sam već bila pisala..s kojim sam bila 2-3 mjeseca i godinu dana plakala za njim jer me ostavio...
Uglavnom sad nakon toliko vremena moj princ i ja ne pričamo još uvijek..on me ni pozdravit neće..kada me vidi na ulici okrene glavu na drugu stranu ko da ne postojim..
Mislite da je to razlog zašto nikako ne mogu naći nekog dobrog dečka...jer uvijek gledam one krive..one koji me na kraju uvijek povrijede..
Stvarno sam se raspisala..
Pozdravljam vas punoooooo

Skoro sam zaboravila..samo za tebe Blondice
Ovo je Kira
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
moj mali pesek..ova druga mi je trenutno na operaciji, ima jadnica tumor :((((

- 19:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o Specijalistici


- imam 19 godina
- trenutno razmišljam šta želim
u životu jer još ni sama neznam
-volim svoje frendove iako me znaju
jakooooo razljutiti svejedno ih OBOŽAVAM sve
- imam samo jednu frendicu, nikad se nisam
dobro slagala sa curama tako da sam većinom
u muškom društvu
- nemam sreće u ljubavi a nikad ni nisam imala
- jakoooooo se dobro slažem sa sestrom i
stvarno neznam šta bi bez nje,
ona me najbolje razumije
i pruža mi veliku podršku u životu

Muzika:
- volim svu vrstu glazbe i trenutno slušam
RHCP-a i Rolling Stonse
- jako mi je posebna pjesma od Roxette
It Must Have Been Love
- kada sam tužna volim slušati stare strane hitove
kao što su: Every Breath You Take, Heaven Is A Place On Earth,
Girls Just Wanna Have Fun, There Must Be Angel...
- od domaće muzike obožavam Parni Valjak, a moram
reći da sam u zadnje vrijeme puno slušala Tošu Proetskog
i Dražena Zečića
- kada su neka prvenstva bila rukometna, nogometna
obavezno slušam navijačke pjesme
- a dok vozim auto slušam hitove koji se
trenutno vrte a trnutno su to London Bridge, Pump It,
Can I Have It Like That, Bossy, itd...

Filmovi:
- obožavam gledati filmove, od komedija
do horora
- jedan od naljepših filmova koje sam pogledala
je Pearl Harbor, a tu je i neizostavni Titanic
- pogledala sam 9 puta Doručak kod Tiffanya
ali neznam zašto
- od filmova koje sam pogledala u
zadnje vrijeme su mi dobri Vrag nosi Pradu-komedija,
Hard Corps-akcija, See No Evil-triler,
Stay Alive-horor, Clerks 2-komedija i naravno Jackass 2

Hrana:
- volim jako začinjenu hranu
- mora biti puno soli, i papra da bi ja pojela nešto
- jakooo volim meso i ja uvijek kažem kako ručak
nije ručak bez mesa na stolu
- ne volim hranu iz mora, šta je problem u mojoj
kući jer su svi ludi za ribom pa sam
ja crna ovca
- volim svo voće osim ananasa


Moje mane:
- jako lako me je razljutiti
- previše psujem
- volim zapaliti kada idem van a i popiti

Moje vrline:
- ne kasnim, uvijek dođem 5 min ranije
- volim se puno smijati (ponekad previše)
- vesela sam osoba i uvijek svih raspoložim
- ah to je to nemogu se ničega više sjetiti


To je sve zasada....pa ću dopisati još nešto s vremenom..

Da te mogu pismom zvati

Ti za me si bila ka rosa na cviću
sa usana pila i ljubav i sriću
a ja bi tija pismom ti prići
jos ljubavi ima ka ulja u svići

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva život cili
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva, ne bi staja
da se stara ljubav vrati
ne bi pismi bilo kraja

Ne vraćaš se više u pisme i riči
i nema te sa mnom u nijednoj priči
a ja bi tija pismom ti priči
jos ljubavi ima ka ulja u svići