Specijalistica

12.03.2007., ponedjeljak

E da si vodka ja bi te popila :)))))

Pozdrav svima..
Pa evo vam mene..joj danas za razliku od prošli put tolko toga imam za pisati..a jednostavno ne znam od kuda da počnem..
Najbolje je početi od početka J..pa krećemo..
Uglavnom kao šta možete prepostaviti imala sam dobar vikend..
Mislim sve je bilo dobro dok se u subotu tj. u nedjelju ujutro nisam raspala ko kruška na stepenicama ispred kuće, i sve se natukla..
U sub navečer sam se spremila, otišla do susjeda i odemo mi van..najprije smo mislili ići samo na jednu cugu pa doma, ali kako je on prošli tjedan diplomirao uhvatila ga želja
da odemo van proslaviti..
i krenuli smo van, najprije smo bili samo on i ja, ali se polako skupila cijela naša ekipa,
kad idemo svi zajedno van to stvarno mora biti dobro ali i kobno jer se uvijek
svi od prvog do zadnjeg ubijemo od cuge..
pa ni ovaj put nije bilo ništa drugačije, popila sam jednu juice vodku, pa još jednu, pa još jednu i tako jedno 5-6, onda mi se to nije dalo više pit pa sam popila 4 red bull vodke,
ah ni to mi nije bilo dosta pa sam popila još par vodka jabuka (DA DA JA STVARNO VOLIM FUCKEN VODKU)..i naravno da sam kad sam,
sve to popila bila komaaaa, ali nisu ni drugi bili bolji od mene :)..
Upoznala sam jednog zgodnog dečka, ono dečko simpatičan i pričamo mi..i on meni šta se ja njemu upucavam, ja kažem ma ne ne upucavam se ja tebi samo pričamo, šta si tako umišljen (NARAVNO DA SAM MU SE UPUCAVALA)..a on meni nešto ko: Ma ne smeta meni šta mi se upucavaš, ali šta će reći on..meni ništa jasno pitam ga na koga misli.. On meni ko, pa tvoj dečko šta njemu to ne smeta..
Gledam ga, i smijem se, kažem da ja nemam dečka..a on meni pa mi smo svi mislili da si ti s onim frendom tvojim..ja kažem NEEEE, mi smo samo frendovi i pitam ga ko sve misli da sam ja snjim..a on meni kako cijelo njegovo društvo to misli i zato da nikad nitko neće pričati samnom jer svi misle da ja imam dečka...
Poludila sam...SVI MISLE DA JA IMAM DEČKA I NITKO NEĆE BLIZU MENE..ma stvarno sam bila ljuta...pa nisam ja kriva šta imam samo jednu frendicu a ona ima dečka pa ne ide nikad van snama, i onda se ja moram družit s ovim frendovim koji su svi naravno dečki.
Podhitno si moram naći neku frendicu s kojom ću izlaziti van :)..
DA i dobro u 6 krenemo mi doma, svi mrtvi pijani..i dobro sve je bilo ok, dok ja nisam doma došla..krenem ja laganini po stepenicama gore u kuću..i šta se dogodi izgubila sam ravnotežu i pala ko zadnja pijana glupača..ma sama sebe sam se sramila.. dobro da nisam niš slomila, iako me ruka boli jakoooooo i sva sam puna plavica...ma stvarno sam glupaaaaaa :))))..
Al sve u svemu bilo mi je super van..nadam se da ste se i vi dobro proveli za vikend..sa svojim dečkima i curama..
Pozdravljam vas sada

P.s. Blondice u sljedećem postu ti stavim slike od labradorica je rmi je sad nešto s kompom pa nemogu..

- 14:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o Specijalistici


- imam 19 godina
- trenutno razmišljam šta želim
u životu jer još ni sama neznam
-volim svoje frendove iako me znaju
jakooooo razljutiti svejedno ih OBOŽAVAM sve
- imam samo jednu frendicu, nikad se nisam
dobro slagala sa curama tako da sam većinom
u muškom društvu
- nemam sreće u ljubavi a nikad ni nisam imala
- jakoooooo se dobro slažem sa sestrom i
stvarno neznam šta bi bez nje,
ona me najbolje razumije
i pruža mi veliku podršku u životu

Muzika:
- volim svu vrstu glazbe i trenutno slušam
RHCP-a i Rolling Stonse
- jako mi je posebna pjesma od Roxette
It Must Have Been Love
- kada sam tužna volim slušati stare strane hitove
kao što su: Every Breath You Take, Heaven Is A Place On Earth,
Girls Just Wanna Have Fun, There Must Be Angel...
- od domaće muzike obožavam Parni Valjak, a moram
reći da sam u zadnje vrijeme puno slušala Tošu Proetskog
i Dražena Zečića
- kada su neka prvenstva bila rukometna, nogometna
obavezno slušam navijačke pjesme
- a dok vozim auto slušam hitove koji se
trenutno vrte a trnutno su to London Bridge, Pump It,
Can I Have It Like That, Bossy, itd...

Filmovi:
- obožavam gledati filmove, od komedija
do horora
- jedan od naljepših filmova koje sam pogledala
je Pearl Harbor, a tu je i neizostavni Titanic
- pogledala sam 9 puta Doručak kod Tiffanya
ali neznam zašto
- od filmova koje sam pogledala u
zadnje vrijeme su mi dobri Vrag nosi Pradu-komedija,
Hard Corps-akcija, See No Evil-triler,
Stay Alive-horor, Clerks 2-komedija i naravno Jackass 2

Hrana:
- volim jako začinjenu hranu
- mora biti puno soli, i papra da bi ja pojela nešto
- jakooo volim meso i ja uvijek kažem kako ručak
nije ručak bez mesa na stolu
- ne volim hranu iz mora, šta je problem u mojoj
kući jer su svi ludi za ribom pa sam
ja crna ovca
- volim svo voće osim ananasa


Moje mane:
- jako lako me je razljutiti
- previše psujem
- volim zapaliti kada idem van a i popiti

Moje vrline:
- ne kasnim, uvijek dođem 5 min ranije
- volim se puno smijati (ponekad previše)
- vesela sam osoba i uvijek svih raspoložim
- ah to je to nemogu se ničega više sjetiti


To je sve zasada....pa ću dopisati još nešto s vremenom..

Da te mogu pismom zvati

Ti za me si bila ka rosa na cviću
sa usana pila i ljubav i sriću
a ja bi tija pismom ti prići
jos ljubavi ima ka ulja u svići

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva život cili
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva, ne bi staja
da se stara ljubav vrati
ne bi pismi bilo kraja

Ne vraćaš se više u pisme i riči
i nema te sa mnom u nijednoj priči
a ja bi tija pismom ti priči
jos ljubavi ima ka ulja u svići