ponedjeljak, 05.03.2007.

koliko je život stvar percepcije...

Danas neću reći ništa o sebi, neću se žaliti niti pisati o svim problemima koji će uvijek biti tu.

Želim podijeliti s vama adresu bloga koji me natjerao na razmišljanje.

I koji mi je pomogao da se izvučem iz depresije koja me mučila u zadnje vrijeme s pitanjima o životu.

http://malaanja.blog.hr

posjetite blog...

I vidite što znači volja... kisskisskiss

I oni su sretni. Vjerojatno više nego većina.
Budite i vi.

Do skora
wavewavemahmahmahmahwavewave

- 21:36 - Ajde, ajde, reci nešto, nije tako teško :) (3) - Ne znaš kaj bude kad ovo pritisneš? - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

We truly see in life what we want to see in it. Every day we have the possibility to see amazing all around us. party njami cerek thumbup

Life mission




WHEN THINGS ARE BAD, WE TAKE COMFORT IN THE THOUGHT THAT THEY COULD ALWAYS BE WORSE. AND WHEN THEY ARE, WE FIND HOPE IN THE THOUGHT THAT THINGS ARE SO BAD THEY HAVE TO GET BETTER.

O meni

Imam 18 godina
plave oči
smeđu kosu
thumbup



Volim

volim filmove... naughty
Prljavi ples smijeh
Ledeno doba (dvojku više)thumbup
Fatalna nesrećayes
Kad jaganjci utihnu wink
Gothica
Život je lijep
Specijalni izvještaj
Parmef
...i još mnogo njih

volim knjige... mnogo knjiga...

Harry Pottere jer su tu i jer su mi zabavni, jako party
Gospodare prstenova jer me vode u svijet u koji želim povjerovati nut
Kinga jer me fascinira cool
krimiće Sheldona jer me opuštaju bang
drame Daniele Steel jer me opuštaju... bang

...i one koji ih pišu

nekad i lektiru... volim bajke...mahwave
volim Tajči...

najdraža pjesma - Roxette - Pretty woman - It must have been love
cerek


i Norah Jones - Somewhere over the rainbow thumbup