srijeda, 16.07.2008.

..mala koja voli nosit pidzamu..xD

eej..ewo mene opet..napokon..
nowi Windovsi su tu..da da,vazno je to napomenut..
ima nowih stvarcica u mom zivotu..napkon da sam vam ja
sretna..ima vise razloga <3..
onda..vratila sam se s maturalca..bilo je lijepo..
iako..povrijedila(e) su me neka(e) osoba(e),iako
ona(e) tvrde sam ja njih..whatever..
na maturalcu je bilo i suza i smjeha..bilo je i pada u bazen..
da da..mojeg..onak..pobjedila sam na nekakvom modnom
natjecanju..i kaj sam dobila za nagradu??
decki su me bacili u bazen..hehe
i tak..jednu vecer nam se curka nasa napila..ne ja..neg nas cura iz sobe br.203
tu istu vecer sam s Matejom pila pivo..a nije mi se bas svidjelo..
i tak..bilo je svega..jedan dan(dok sam to pobjedila)..sam se otusirala..
i posto sam bila uzasno gladna jer cijeli dan nisam nist papala..sam otisla
s mokrom kosom u pidzami u grad kupiti si nes..
onak..svi su me gleedali..hehe
nisam normalna..i tak..smislila sam si novi nick..
..mala koja voli nosit pidzamu..xD
a onak..stalno nosim pidzamu..ne skidam se iz nje..
buwhaha..skidam,skidam..
i tak.ugl.stavit cu vam slikice..pa sami procjenite kak nam je bilo..
zadnji dan sam Adry istisnula svu pastu za zube jer mi se nie dalo nosit doma..
a isto tak sam morala legnut na kofer da ga zatvorim..hehe
to bi bilo to kaj se tice maturalca..
..
e sad..moj blog je jos u obnovi..svakim danom bude sve bolji i bolji..
nadam se..heh
a ugl.imam malu anketicu za vas..pa vi glasujte..pa budemo vidli..
da da


Da vam na svojem blogu pisem o svojim dogadajima,
ali isto tak da ponekad stavim koju slikicu,pjesmu(mozda ponekad i svoju),stih,
zanimljivost,porukicu..????


DA ili Ne
..ne..
..da..
  
pollcode.com free polls


ewo..to bi bilo sve za danas..uziwajte u slikicama..
i tak..budite mi pozdravljeni..
puss svima..a nejveci mojem <3




13:05 | Komentari (92) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.