Dodirni mi kolena plagijat - Susretit će se u sredini

petak , 21.12.2018.

Jabuke i Vino










Click here: Dodirni mi kolena plagijat






Zato se može reći da pjesma ima i proročki karakter. Umjesto toga imamo potrebu za kafom, sendvičem i zadovoljenjem. The album was produced by Žika Filipović and Živanović and Galonić themselves.



dodirni mi kolena plagijat

Tu nije riječ o nekome ko nije u stanju da osjeti ili poubdi emociju. The band promoted the album with a concert in. In March 2016, the band's original bass guitarist, Bogdan Dragović, died.



dodirni mi kolena plagijat

Jabuke i Vino - U originalu ovu pesmu izvodi grupa ABBA, čija pesma nosi naziv Lay All Your Love On Me.



dodirni mi kolena plagijat

Grupa je dobila ime po svojoj prvoj i najpopularnijoj pjevačici, Zani Nimani. Tijekom ovog kraćeg i manje poznatog početnog razdoblja, Zana je bila nova grupa. Ovim albumom grupa se prebacila na pop vrstu. Međutim, izvjesni tragovi njihove prethodne faze su bili očigledni i na ovoj ploči. Album je snimljen u između i. Unatoč Zaninom odlasku, grupa je nastavila sa radom pod istim imenom, ali sa novom pjevačicom Natašom Gajović. Uz dolazak nove pjevačice, grupa je promijenila svoj stil prema glazbi. Osim nje u grupu su došli Saša Al Hamed bubnjar i Zoran Jaksić. Gost na ovom albumu je bila zvijezda Dragana Mirković. Sadašnja pjevačica Jelena Galonić se pridružila grupi. Osnivač grupe Radovan Jovićević je napustio sastav.



Zana - Dodirni mi kolena - (Official video)
Ne razumijem što im se zamjera nekoliko pjesama,možda su posudili melodiju ili našli u tim pjesmama inspiraciju za svoj rad. Juice — U tvojim kolima Richie Rich Project — Dance With You Đogani — Čekam te kod kolima Ricky Martin — Jaleo Indira Radić — Tika tak Safri Duo — Snakefood Seka Aleksić — Sviđa mi se tvoja devojka Sakis Rouvas — Ola Kala Tijana Dapčević — Ona to zna Sakis Rouvas — Aspro mavro Nihad Alibegović — Ti i ja svijeta dva Sakis Rouvas — Afiste Tin Enes Begović — Pusti me da dišem Sarbel — Sokolata Ena — Čokolada; Bojan Tomović — Platiće mi Sarbel ft. It was recorded in Jugoton's Studio VI, and produced by the band members themselves. Nataša Gajović and Nataša Živković years 1985-1990 In 1985, Jovićević and Živanović reunited Zana with the new vocalist, Nataša Gajović. Dejan Milosavljević Kaiti Garbi — Galazio Kai Lefko Mojne Mala Ziynet Sali — Chiculata Mojne Mala Marija — I pak ne znaq Dobro da dobro sam Marija — Ne si dobro doshal BIJELO DUGME Ako ima Boga Alkistis Protopsalti — Theos An Einai BOJAN TOMOVIĆ Platiće mi Sarbel — Sokolata BOKI SHOW BAND Slatka mala Helena Paparizou — The game of love BON AMI Magla Stathis Ksenos — Pali CECA Tačno Je Despina Vandi — Klinomai Oproštajna večera Anna Vissi — Antidoto Nevaljala Azis — Dai mi go dai Da li to ljubav pravi od nas slabiće Maca — Prokliam az deniat 39. CoM Nosotros NO apoyamos a la piratería musical, ya que los mp3s aquí no se encuentran alojadas en nuestro servidor son de sitios públicos de internet. Sadašnja pjevačica Jelena Galonić se pridružila grupi. Osim nje u grupu su došli Saša Al Hamed bubnjar i Zoran Jaksić. Retrieved 13 March 2018. Zana Nimani bila je pevačica megapopularne grupe Zana i jedna od najvećih muzičkih zvezda bivše Jugoslavije. Gianis Parios — Magkava tout Varalica Despina Vandi — Spania Bosna ft. The first lineup of Zana also featured the guitarist Igor Jovanović, the bass guitarist Bogdan Dragović and the drummer Aleksandar Ivanov.

[Mlade nevine|Slike skroz golih zena|Pula centar za poznanstva]






Oznake: Dodirni, mi, Kolena

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.