SPAM 4EVER

petak, 15.02.2008.

O.O

Ljudi ja cu vam objasniti o cemu se radi. Naime doslo je to komplikacija u srednjem sloju misicnog tkiva tako da je rana malo dublja i prosirena od sjeveroistoka prema jugozapadu vise manje na desnu stranu ljevicarske koalicije, tj. stopa prirasta manja od 5%.
Dakle, kada smo utvrdili moguce pretpostavke zapocet cemo laganim predjelom punjene lignje fazol i pasteta a za glavno jelo pripremit cu jedno masno veliko djubre zvano bojan i sada u trenutku u kojem ja ovo vama pisem to jest objasnjavam i razradjujem bitan problem sveukupnog stanovnistva ovog svijeta zvoni mobitel zove me linkin park i pita jel bi im sviral bassa na novom album ja reko daj 1000 kuna i moze moze a on kaze pa dobro nema beda ali ipak bi se kladio na kamen ingrad 2:0 ako je prognoza vremena za sutra toplo, pozdrav svima sretan put i sretan bozic.

15.02.2008. u 09:08 • Nema spama bez komentara (klik) &bull 3Print#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

spam, spam i samo spam





ovo si skopirajte u box:


msn: tomica.car@hotmail.com
imam i skype i icq, al mi se tu neda logirati, tak da ne upotrebljavam

Linkovi

UploadCentar.com - upload i resize slika

Web trecega ef

mateja











web page counter



web page counter