< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

..sve i svastaa..


. . o0o namaa . .


. . MaTeJiCa . .sretan

-15 god
-ekonomska
-ViNkOvCi
-MSN :
mateja.simic@hotmail.com



. . DuDa . . sretan

-15 god
-ekonomska
-Nustar
-MSN:
duda-vkci@hotmail.com

. . mi wojimooo . . cerek

..svee i svasta =P


. . ne vojimo . .mad

..kjetene,budaje,idiJote..

. . LiNkOvii . .
. . dena. .
. . dudin blog. .
. . gabii. .
. . renci i marija. .

. .nesto0 svasta...=)

Drazen Zecic

Nema nista novo (duet Andjela Kolar)

Dobro jutro željo, kako si
možda je ovaj dan za poziv naš
davno nisam čula ti glas
al' u srcu lik tvoj čuvam još

Ne znam što reći, što te pitat'
a znam da ima toliko tema
nismo više dobri da ti pričam
al'kod mene ništa novo nema

Ref. 2x
Ako treba, ja ću prvi reći
još te volim, još sam lud za tobom
ma, s njim sam leđa okrenula sreći
a ne mogu mu reći zbogom
još sam luda i ja za tobom

Još te sanjam svaku noć
još te sanjam svaku noć
još te sanjam, sanjam svaku noć

Da ti nemaš njega, a ja nju
bila bi kraj mene sada tu
ne traži u tuđoj krivnji spas
nikad nije bilo nit' ima nade za nas

Ref. 2x

petak, 22.08.2008.

. . e0 mene m0je neb0 plav0 . .heheh . .=)

..helouu ljudi...eo da se i ja napokon javim..
..mislim vrijeme je,nakon mjesec i po dana..=)

..eto..kao sto znate bila sam na Hvaru,..bilo je preedoobroo..al falilo mi je drustvo..i to jakooo...
..s mojom matejicom sam se redovito cula..svaki dan ..hehe..

..hm..evo jos malo pa skolaa..grr...uzivajte dok mozete..ovo maloo..hehe..jedva cekam sutra navecer..da vidim ostale spaljotinee..=)..hiih..i tak..ne znam sta da kazem...moram sad ic ..
..slike cemo stavljat poslije...

..sad pozz & pussee :
..mateji .. perishki ..
..mare .. deni ..
..lonkiju.. marijanu ..

..puuusaaa , bo0o0ook !! =))


..duda ..



| CoLoR My WoRlD (4) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.