Frendice 4ever

**EVO NAS**

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

××...Narda...××
°°...zovu me Nardica,mala,baby,medena...°°
××..idem u 6.razz....××
°°...treniram dancing..°°
××...my roćkas...08.07...××

^^..Vojim..^^
¤...medenu
¤...moje frendove/ice...
¤...my family..
¤...net...
¤....more...
¤...mog bebacha..
¤...moje mobiteliće...
¤...densat...
¤...zajebavat se...
¤...sve moguće slatkiše...smijeh
¤...shopping..
¤...OK!...
¤...my brod...
¤...trapke..

^^..Ne vojim...^^
¤...umišljene ljude...
¤...suze...
¤...tugu...
¤...laž....
¤...školu...burninmad
¤...dvolične ljude...
¤...patnju za ljubavi....
¤...svađe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


**...Katarina..**
$$...zovu me
Kate,Katica,medenanaughty,pipic..$$
**...sad cu u 7.raz...**
$$...treniram ples...$$
**...moj rodjendan: 20. 10...**


^^...Volim...^^
-moju Leu
-moju Nardu
-zabavu
-obitelj
-svoje prijatelje/ice
-shopping
-slatko
-svoje skejterice
-skejtere
-OK!
-plesat


<<...Ne volim...>>
-umisljene ljude
-bahate ljude
-dvolicne ljude
-patnju
-bol
-svađe
-skolu






  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

Jedan otkačeni blog,
dviju naj frendica
koje se vole,poštuju i
obožavaju..

Naši linkovi

Posjetite ove blogove...
Stvarno su cool...

°°Naši blogovi°°
Nardicayes
Katekiss

°°Naši najdraži blogovi°°
Emy
Melchy
Mateich
Matea
Ljubica

°°Ponešto o prijateljstvu°°

Mnogi ljudi će ti
prolaziti kroz život,
ali samo pravi prijatelji
će te voljeti i ostaviti trag u srcu.

Vjerujem da su prijatelji
poput anđela koji nas
podignu kada naša
krila zaborave letjeti...

..Pravo prijateljstvo...

Svi vrlo dobro znamo
koliko nam prijatelji
znače u životu...
Zamislite život bez
prijatelja...
To ni ne bi bio život...
Naravno ima tu i
uspona,padova,
sreće i tuge,
i dobrih i loših dana..
No istinsko i pravo
prijateljstvo sve preživi...
Svi smo to prošli i još to
prolazimo...
i uvijek sve završi
oprostom i pomirdbom...
Bez obzira koliko
nas to povrijedilo,
o čemu se radilo...
To je čisti dokaz
istinskog i pravog
prijateljstva...
Samo iskreno
prijateljstvo
može preživjeti
sve prepreke koje
nam donosi život....
Samo pravo
prijateljstvo
može preživjeti
razdvojenost,
udaljenost,kilometre
i tjedne...
Samo pravo
prijateljstvo
može preživjeti
dečka koi stane
između njih...
I samo najbolji
prijatelj može
smoći snage
oprostiti i zaboraviti
sve...
Pravi vas prijatelj
nikada nece zaboraviti i
uvijek ce vam oprostiti...

četvrtak, 21.08.2008.

Moje bedirajuće stanje...

Heeey piplsi...waveeo mene...smijehovaj put sama pišem jer Kate doma spava,a ja nisam izdržala i morala sam napisat novi post...jer kao prvo nismooo dugo pisale,a kao drugo toliko me nes muci....blabla
Jooj...tuzna sam i izbedirana totalno...cry
Moj mali....cerek....nisam ga vidjela tjedan dana...cry...i ful mi fali...
Danas su s brodom dosli u Plomin....i samo iskrcali ribu(koje je bilo mozda 30kaseta,a to su iskrcali za 2min)...i ja sam ga vidjela 2 sekunde...cry
I nisam ga uspjela ni zagrlit ni nis...cry....otišli su u Rabac...
I ffuull mi fali...cryheadbangheadbang

Inače,nema niš novo...fali mi moa medena(Kate)....cry...
I ne mogu vjerovat kako je brzo prošlo ovo ljeto...burninmad
Još 10dana i počinje škola...bang
Ja stvarno ne znam kako cu se odvojit od mog malog i kako cu
smoći snage za učenje,dizanje u 6:30h...ajmeee...headbang
Ne želim to....ne želim i ne mogu....no
Zašto škola tako rano počinjeee???....eek

Eo napisale smo nešto u boxu o nama...smijeh....da,da....
Idem sad jer mi se neda više pisat....idem se malo isplakat
i nadam se da ce bit bolje....cry
Toliko mi fali taj mali...cry

Ajd ljudi pozzam vaaswavewavewave
Šaljem svima kiss...kiss
Puno vas voli vaša blogerica Nardica



| KoMaJ (6) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.